SanMiguel Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 jeg og Sanmiguel møter opp om det blir i hamar! Vi får stille opp uansett hvor det blir. blir jo ikke lange stubben å kjøre uansett. ^^
Torek Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Hvis det blir fredag den 3. så ska jeg prøve og lure meg med jeg også. Blir det no sosialt etterpå, eller?
anders87 Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Kan være interessant dette, men da blir det og møte opp med en sliten gammal Fård siden bilen står trygt og godt innomhus den datoen
Torek Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Kan være interessant dette, men da blir det og møte opp med en sliten gammal Fård siden bilen står trygt og godt innomhus den datoen Hvis det er tørt så tror jeg at jeg kommer til å skyve ut min
anders87 Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Tøft, da må jeg jo komme så jeg får sett denna "Gammal BMW"en din
SanMiguel Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Skal dra fram min når salt og slikt er borte fra vegene. Ikke langt dit nå
Torek Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Tøft, da må jeg jo komme så jeg får sett denna "Gammal BMW"en din Ja, ellers så hadde jeg egentlig ikke tenkt å lufte den før de har børsta veiene fri for salt, så det er nok mulig jeg holder meg til det fortsatt hvis ikke fristelsen blir for stor Din a? Skal dra fram min når salt og slikt er borte fra vegene. Ikke langt dit nå Når pleier veiene nedi der å være fri for salt a?
SanMiguel Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Skal dra fram min når salt og slikt er borte fra vegene. Ikke langt dit nå Når pleier veiene nedi der å være fri for salt a? At det ikke er lenge til var vel å dra den litt langt. Men tida flyr! Tror det er temmelig likt rundt om hele hedmark og oppland.
anders87 Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Ja, ellers så hadde jeg egentlig ikke tenkt å lufte den før de har børsta veiene fri for salt, så det er nok mulig jeg holder meg til det fortsatt hvis ikke fristelsen blir for stor Din a? Shønnjer shønnjer Njaa, blir vel i midten/slutten av April tenker jeg Skal på vårmønstringa i Oslo med den hverfall, og den er vel rundt 8. Mai mener jeg det var.. Blir stas, savner bilen merker jeg
Torek Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Fattar. Vårmønstringa er Lørdag 2. mai på Valle Hovin. Tenkte meg dit jeg også. Gi lyd hvis du er sugen på samkjøring nedover. Vi smågutta fra Hedmark kunne ha avtalt noe på den fronten. Hamargutta er sikkert med de også?
anders87 Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Er den 2.april? Det er jo på en torsdag.. Edit; Skjønte du mente mai nå Nja, er vel nedi Oslo da regner jeg med, bor bare en 5 minutter unna Valle Hovin så
Joan E36 Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Noen som veit når det blir? Virker utrolig artig! De som bor på Gjøvik som ikke kjører til Hamar er pingler ass hehe Neida, men Sarpsborg-Hamar er et stykke, så om noen veit når det blir så er det kjempefint!
Haug Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Fattar.Vårmønstringa er Lørdag 2. april på Valle Hovin. Tenkte meg dit jeg også. Gi lyd hvis du er sugen på samkjøring nedover. Vi smågutta fra Hedmark kunne ha avtalt noe på den fronten. Hamargutta er sikkert med de også? Jeg er med så lenge noen har en ledig plass til meg Hiace'n min glir ikke inn i mengden føler jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå