mAZE Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Jøss i verden å mye som har blitt skrevet her i dag a. Når det blir vites ikke enda, men vi får prøve å finne en dato som passer for de fleste. En sosial en etter på ja, og med det mener du? Pils eller mat? En matbit hadde jo vært meget så interessant. Jeg er ikke så veldig kjent på Hamar, har vært der og jobbet der en god del, men dog. Ett sted med god mat, som f.eks pizza eller lignende kunne vel vært fint. Peppes f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Og ja, har da oppdatert første post igjen med litt "mat" bare. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Ingen som har senkefjører til e46 sedan 99modell da? isåfall så blir bror med på treff også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Fattar.Vårmønstringa er Lørdag 2. april på Valle Hovin. Tenkte meg dit jeg også. Gi lyd hvis du er sugen på samkjøring nedover. Vi smågutta fra Hedmark kunne ha avtalt noe på den fronten. Hamargutta er sikkert med de også? Jeg er med så lenge noen har en ledig plass til meg Hiace'n min glir ikke inn i mengden føler jeg. Jeg er nok på Vårmønstring på KOED i Danmark den dagen jeg tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Fattar.Vårmønstringa er Lørdag 2. april på Valle Hovin. Tenkte meg dit jeg også. Gi lyd hvis du er sugen på samkjøring nedover. Vi smågutta fra Hedmark kunne ha avtalt noe på den fronten. Hamargutta er sikkert med de også? Jeg er med så lenge noen har en ledig plass til meg Hiace'n min glir ikke inn i mengden føler jeg. Jeg er nok på Vårmønstring på KOED i Danmark den dagen jeg tenker jeg Hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 hvor i danmark altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 ang. dag, så stemmer jeg min stemme for enten: fredag lørdag søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 hvor i danmark altså? KOED ligger like på utsiden av Århus i Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 samme får meg hvilken dato regner med at maze og terje skal sitte på med meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 JESS det skal vi veit du. Du slipper ikke unna oss gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 hehe, så du tør og sitte på i pensjonist bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Får vel tørre det da. Slipper hvertfall kengeru bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 ja er jo en del mer behagelig og kjøre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Hvis det blir 3-4/4 så har jeg dratt på påskeferie. Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Får prøve og få bilen min på veien så jeg får kommet meg på treff jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå