Haug Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Ja hvordan står det til med den fortiden da Tom-Erik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Sånn ser prosjekte ut.. Blir nok ikke ferdig til 1 mai http://images.bimmers.no/files/d6s8wjiszzk1yais3zhy.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Slenger opp det siste bildet ditt jeg Men har nok ikke helt trua på at den står klar til 1.mai nei Total restaurering du driver med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Par timer til så er den ferdig. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Bare å kjøre på der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Fikk permiterings varsel i dag så blir jeg permitert om 2uker så skal jeg nok få den på veien i løpet av høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Permitering ja, ikke bra. Jobber henne a Tom Erik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Har vært permitert i 3 uker å, tar ikke helt av. Men så lenge en har noe å gjøre, går det jo greit.. Huset og bobla tar mye tid om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Permitering ja, ikke bra. Jobber henne a Tom Erik? Jobber som snekker i veidekke.. Har så mye og gjøre så da gjør det ikke no om jeg går hjemme en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Permitering er kjipt da! Men er vel bare sånn det er om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Godt jeg er student i dårlige tider sier jeg ass. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Ja nei det er håpløst om dagen dessverre. Ikke mye å gjøre, og når det først er noe er det veldig mange om benet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Ja det er ikke lett nå om dagen gitt. Skal litt flaks til nå for å vinne anbudsruden gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Godt jeg er student i dårlige tider sier jeg ass. hehe er ikke verst det, og når vi er ferdig på skolen er krisa over og vi får jobb med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Tviler nok ganske sterkt på at krisa er over i juni Carl må nok vente 1 år til får det er bra igjen vil jeg tro gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå