Mr.Dan Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Får vel ta turen inn dit i morgen ja. Se om det er noe liv der. Håper på best mulig oppmøte da!
Mr.Dan Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 På 2 hjul? Har snart ikke det heller. Skal selge mopeden For å kjøpe bil Blir nok jeg å pappa som kommer hehheh
Mr.Dan Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Blir det Bmw da? Blir nok ei real turtallsvillig maskin Men i morgen kommer vi i BMW
Sweet_Protec Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Håper jeg rekker og bytte bremser og sette på nytt senke sett, rekker jeg det før klokka6 så kommer jg. begynner klokka 2.. stramt skjema men håper det går... hakke kjørt bimmeren ennå etter vintreen, så hadde vært ypperlig å tatt den ut på et treff med en gang
Bmwfanatic Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Jeg kommer jeg også, satse på å få hjulpet Sweet_Protec litt så han får kommet også om jeg får tid
mAZE Skrevet April 23, 2008 Forfatter Skrevet April 23, 2008 Husk å ta bilder, lag ett galleri og link til det her. Så skal jeg legge opp linkene fra hvert treff fremover i første tråden.
steffen- Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 den er grei. jeg stiller med kamerat mitt ; ) håper på bra med folk i dag. skal spise deretter ut og vaske bilen ; ))))
336mik Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Ble dessverre overitd i dag,så ble litt dårlig tid for å reise på treff. Litt synd siden det ikke er så langt å reise men.
Stramvaier Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Da vil jeg takke alle sammen som møtte opp i fin været for et fint og hyggelig treff. var veldig koselig selv om det kom noen litt for flott folk. hehe På Hamar begynner vist helgen allerede i dag virket det som på noen folk. men for oss som var der for bilpraten sin skyld så var det veldig bra synes jeg. Håper dette kan gjentas etterhvert,da håper jeg å ha bilen min klar også. hehe
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Bra oppmøte syns jeg... Over 12 Bmw`er som parkerte sammen med oss Mye trivlige folk så dette må vi gjenta
Haug Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Var du der og Stramvaier? Ja var noen tullinger der som helst ikke burde vært der! Og de er IKKE fra Hamar Ellers så var det et bra treff med mange fine biler. Så kommer det vel noen bilder etterhvert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå