Stramvaier Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Takker for det Spent er jeg også, får den desverre ikke før siste dag i påsken men gleder meg
carlhaakon Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Da har jeg sitti på med den nye bilen til terje, virkelig nydelig bil må jeg si
Stramvaier Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Hehe ja nå får dere holde tett gutta. Hva synes du da Halvor?
mAZE Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Så du hendte opp med den bilen da ja. Jaja, grattis da. hehe.Da får jeg sitte på med deg 17.april jeg da skjønner jeg.
Stramvaier Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Takker for det Får ikke biln før onsdag over påske da men var å lånte den en tur i går. Ja er ledig plass hos meg ja, så du kan få lov til det.
jonr- Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 bare til info: så kommer en 700hk e46 m3 til treffet så da kan folk sikkert glede seg:P
jonr- Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 såppas ja. deg da eller? ånei. ikke sånn ment... det er en som kommer fra sverige:P jeg hadde jo ikke skrevet et sånn innlegg om jeg siktet til min egen bil:)
carlhaakon Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 såppas ja. deg da eller? ånei. ikke sånn ment... det er en som kommer fra sverige:P jeg hadde jo ikke skrevet et sånn innlegg om jeg siktet til min egen bil:) åja da skjønner jeg, men det blir moro da
SanMiguel Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 såppas ja. deg da eller? ånei. ikke sånn ment... det er en som kommer fra sverige:P jeg hadde jo ikke skrevet et sånn innlegg om jeg siktet til min egen bil:) åja da skjønner jeg, men det blir moro da Klart det blir moro!!
mAZE Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Mange som sier de skal komme her nå ja, så da kan dette bli artig dette. Gjenstår å se hvor mange som faktisk kommer da. (Det hender dessverre at mange uteblir.) Men, dette er det første utetreffet år, så burde være av stor interesse for folk. Møt opp.. hehe.
anders87 Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Ja, hadde vært moro med et bra oppmøte, så det gir mersmak til å dra på flere hed/opp treff Men usj, må dra fra Oslo i verste rushen omtrent jeg da på fredagen
jonr- Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Ja, hadde vært moro med et bra oppmøte, så det gir mersmak til å dra på flere hed/opp treff Men usj, må dra fra Oslo i verste rushen omtrent jeg da på fredagen var det morro å feste i hamar, anders? jeg var ikke ute å cruisa den kvelden, så da slapp jeg å få ølflaske kasta inn vinduet mitt!! og ja, om det for en gangs skyld blir noe ala 80-90% oppmøte, så går det jo an å dra slike treffer enda lenger. f.eks at alle møter opp og samkjører til et annet treff i et anna fylke. f.eks.. hadde jo sikkert vært morro kjøretur med 20-30-40-50- kanskje 100 bmw'er etterhverandre på langtur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå