Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har klokkeslettet for treffet alltid vært kl 18? Har hele tiden innbilt meg at det var kl 1900.. jaja..

Er ferdig på jobb kl 1900, på gjøvik kl 1920, rask vask av bilen-ferdig kl 1935. Regner med å være på hamar ca kl 2030! Hvor finner jeg dere da tro? På pizzanini?- eller er dere ferdige da allerede??? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har klokkeslettet for treffet alltid vært kl 18? Har hele tiden innbilt meg at det var kl 1900.. jaja..

Er ferdig på jobb kl 1900, på gjøvik kl 1920, rask vask av bilen-ferdig kl 1935. Regner med å være på hamar ca kl 2030! Hvor finner jeg dere da tro? På pizzanini?- eller er dere ferdige da allerede??? :(

Har hele tiden vært 1800 ja. Det var i fjor vi opererte med 1900, men ettersom det blir fort mørkt om kvelden (til høsten igjen), så er det greit å ha det kl 1800. Og begynner vi med det allerede fra første treff, så får folk det inn i hodene sine vettu.. :lol: hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg hos bror min i oppi Furnes, blir med han også siden han ikke hadde noe og gjøre, så dukker opp i en blå Audi A4 Avant ;)

Har fått med meg e30_frelst her inne også, sp han kommer med en orginal E30 320iA som har rulla noen-og-sytti-tusen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meget bra oppmøte i dag.. Husker da ikke i farten hvor mange biler det var totalt, men tror det var 26-27stykker.

Samt mange av oss tok oss da en matbit etterpå, for så å holde runder på runder på runder. :D hehe. Meget bra.

Dette skal vi prøve å få til igjen veldig snart. Da jeg er selv er veldig opptatt i helgene i mai, så hadde det fristet å gjort dette om igjen allerede om 3uker. Vet ikke hva folk synes om dette? .. Etter dette passer det fort ikke før i begynnelsen av juni for meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...