Torek Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Nei, kommer direkte fra Oslo, så da blir det jo en liten omvei for meg, var det jeg tenkte ¨på..Hadde jeg vært hjemme hadde det jo selvfølgelig ikke vært noe stress og tatt deg med Da kjører vi i følge til Gjøvik også da? Ankom Oslo for 30 min siden med bmw'n likevel serru. Skal ta den med opp til lakkeringsverkstedet som lakkerte støtfangeren i fjor høst og klage på jobben. Det har nemlig kommet en liten luftboble under lakken der, så da får de jaggu gjøre jobben en gang til.
anders87 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Tøøøft! Det er en date Tore Ja faen, skal jo være bra etter lakkering, så det er det jo bare og klage på!
mAZE Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 På onsdag så har jeg en bil mindre her, eller ihvertfall byttet ut med en billigere en. Så da har jeg en god slant med penger jeg kan legge i en ny fresh bmw. Bare å finne den rette nå, så blir det handel.
anders87 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Det blir bra vettu mAZE Hva er den rette da Ser noen har hinta til E46 M3, stemmer det eller?
SanMiguel Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 mAZE, nå syns jeg detta tar så lang tid Kjøp deg en bmw i mens du leter =)
Torek Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Tøøøft! Det er en date Tore Ja faen, skal jo være bra etter lakkering, så det er det jo bare og klage på! Gudd! Da sier vi det
mAZE Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Hehe, nei.. Venter til den rette dukker opp jeg. Gidder ikke tape på noe mer før jeg evt handel inn ny. Og hva det blir er litt uvisst vel ..
E-30 big Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Må du vere medlem får å ta en tur eller Fint å ta en tur til gjøvik får å få blåst litt Turbo trøkk i V12`n
Torek Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Må du vere medlem får å ta en tur eller Fint å ta en tur til gjøvik får å få blåst litt Turbo trøkk i V12`n Det hadde vært moro om du kom!!
anders87 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Gudd! Da sier vi det Jess! Kuske Rv4 oppover til Gjøvik da kanskje? Kan ta resten på sms forresten
mAZE Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Må du vere medlem får å ta en tur eller Fint å ta en tur til gjøvik får å få blåst litt Turbo trøkk i V12`n Og ettersom du skriver på forumet er du vel ett medlem, så da er det jo ihvertfall ingen fare.
Torek Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Jess! Kuske Rv4 oppover til Gjøvik da kanskje? Kan ta resten på sms forresten Ja, det var iallefall den jeg kjørte når jeg kjøpte felger fra en fyr derifra i vinter..grei rute det Jauu, ikke så dumt
Stramvaier Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 polert trå sykkelen i dag så jeg er klar Det er godt du har noe å poler Carl. Har en E46 du kan få lov til å ta en skjau på også om du har så mye tid til overs? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå