Stramvaier Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Ja sånn er det å være så tøffel at kona får ha bmw. hehehe
mAZE Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 I mitt tilfelle, så jubler ikke jeg akkurat over den møkkabilen hu har. (Da altså den 318tds'n).. Verre møkkabil skal en lete lenge etter. Men men.
Maxxsonics Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 kanskje jeg kommer imorgen, se ann jobben, så utrolig mye å gjøre om dagen da så! vært så artig med med bimmers treff igjen!
mAZE Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 Vi får håpe at været holder seg da, jeg dukker opp en tur ihvertfall.
Stramvaier Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Jeg dukker også opp og denne gang er jeg ikke med som Pasasjer, nå blir det god bilen som kommer.. Håper flest mulig møter opp i dag så det blir et bra treff
Haug Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Ser dårlig ut for min del da bilen kanskje blir borte i dag..
Tom-Erik ///M5 Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Haug fikk tilbud om og sitte på med meg Men vi får de om han får tid til og slenge seg med. Plantasjen på Mjøsstranda ligger det langt unna cc på gjøvik.. er ikke så kjent der
Stramvaier Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 du kjører forbi cc så inn ved statoil og mc donald så videre bortover veien der
mAZE Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Vi skal ikke skryte på oss bra vær ihvertfall, men men.
Tom-Erik ///M5 Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Da vil jeg takke alle sammen som møtte opp. Det var ikke mange som kom. været har vel kansje noe av skylda.. Var vel 4-5 bilder men det var hyggelig for det.
Haug Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Joda Stramvaier, fikk tilbud om sitte på med Tom-Erik, men som sagt så rakk jeg ikke å være med da jeg ventet på en som skulle se på bilen, og som endte med å kjøpe den Så forhåpentligvis kommer jeg på neste treff! Men bilder fra treffet vil jeg gjerne se
Stramvaier Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Jo takk det samme til dere som møtte opp. Hyggelig klarte vi å ha det selv om vi ikke var så mange. vær gudene var også så snille mot oss og holdt regne unna. Ja bilder ville vært flott tror Maze var ute å knipset litt, han er en liten skap papparatsi han. hehe Du får ha Gratulere med salget da Haug. så ses vi forhåpentligvis på neste treff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå