mAZE Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Skal få lagt ut noen bilder i morra jeg. Gidder ikke begynne med det nå gitt. Er litt lat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleV Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Det var trivelig med litt dekksparking og bilprat. Vi blir forhåpentlig flere neste gang, uavhengig om det blir på rett eller feil side av Mjøsa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Noen bilder fra treffet i går. Tirsdag 10.Juni 2008 Noe mørke dessverre, men det får bare gå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Flotte bilder Maze. Lurer virklig på hvem som har et slikt flott motorrom gitt. hehe .P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Vedkommende ville være anonym.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 ja var det jeg regnet med. smart det tror jeg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 ser da ut som dere får sammlet noen folk i år også! må prøve å få tid til å bli med på treff snart jeg også! alltids artig med bimmers treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Legg forøvrig merke til prisen på bensin og diesel! Synd jeg ikke slo til der gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 ja det var den billigste jeg har sett så lenge jeg har levd. heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 ikke værst pris nei.. burde tatt turen på treff likevell da skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Hvordan er motoren etter oppbygginga da Stramvaier? Mye bedre? Fortell. Jeg antar at den får smake over 8000rpm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Jo mtoren virker det som funker flott. vært et par sånne småfiks nedi der men det begynner å funke nå. driver å kjører den inn nå men så snart de siste 7 milene er kjørt og ny olje er kommet på motoren så kommer den nok til å få smake litt mere turtall ja. hehehe. jeg er kjempe fornøyd med lyden i den nå. går utrolig reint og fint. var faktisk på eu kontroll nå og målte CO var faktisk nedi 0,30 og jeg har ikke katalysator engang så det er veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 Han kan jo ikke si annet når han har betalt såpass for det.. hehe.. Når skal vi lage film? Blir det mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Ja du sier noe dere ja Maze kan ikke akkurat si noe annet enn positivt. hehe Ja film høres kjempe flott ut Maze, klar som et egg på mandag jeg så lenge det blir på ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 Som fryktet så må jeg melde avbud på filminga i kveld, da det kom på noe annet. Men vi skal få til noe iløpet av uka Stramvaier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå