Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal få lagt ut noen bilder i morra jeg. Gidder ikke begynne med det nå gitt. :) Er litt lat.

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det var trivelig med litt dekksparking og bilprat. Vi blir forhåpentlig flere neste gang, uavhengig om det blir på rett eller feil side av Mjøsa.

Skrevet

Noen bilder fra treffet i går. Tirsdag 10.Juni 2008

DSC_0508.jpg

DSC_0509.jpg

DSC_0511.jpg

DSC_0512.jpg

DSC_0514.jpg

DSC_0515.jpg

DSC_0516.jpg

Noe mørke dessverre, men det får bare gå...

Skrevet

Legg forøvrig merke til prisen på bensin og diesel! :D Synd jeg ikke slo til der gitt.

Skrevet

Hvordan er motoren etter oppbygginga da Stramvaier? Mye bedre? Fortell. Jeg antar at den får smake over 8000rpm? ;)

Skrevet

Jo mtoren virker det som funker flott. vært et par sånne småfiks nedi der men det begynner å funke nå. driver å kjører den inn nå men så snart de siste 7 milene er kjørt og ny olje er kommet på motoren så kommer den nok til å få smake litt mere turtall ja. hehehe. jeg er kjempe fornøyd med lyden i den nå. går utrolig reint og fint. var faktisk på eu kontroll nå og målte CO var faktisk nedi 0,30 og jeg har ikke katalysator engang så det er veldig bra.

Skrevet

Han kan jo ikke si annet når han har betalt såpass for det.. :P hehe.. Når skal vi lage film? Blir det mandag?

Skrevet

Ja du sier noe dere ja Maze kan ikke akkurat si noe annet enn positivt. hehe

Ja film høres kjempe flott ut Maze, klar som et egg på mandag jeg så lenge det blir på ettermiddagen.

Skrevet

Som fryktet så må jeg melde avbud på filminga i kveld, da det kom på noe annet. Men vi skal få til noe iløpet av uka Stramvaier. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...