635csi Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 Hva skal du ha for alt listverket? Spørs litt hva slags lister du er ute etter. Selger ikke listene rundt vindu i løs vekt, de følger med døra. Men listene på skjermer og midt på dørene kan selges i løs vekt. Disse listene ser ut til å ha vært lakkert gult en gang siden bilen en gang har vært gul, men de er nå lakkert sort igjen. Tja, pris? 600,- for alle?
635csi Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Da er taket solgt, men er fortsatt åpen for bud på resten av delene på lista.
monster11 Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 ja kappe av, ca 10cm Tja, blir jo en del jobb med dette siden innerskjermen også må kappes da. Spørs litt hva du er interessert i å gi naturligvis. Trenger du begge isåfall? er 400kr + porto nok? skal kun ha høyre bue. må lige spøre er der forskjel på en fra 87 og 89? for min er fra 87 Syns kanskje 400,- er litt lite for alt det arbeidet det blir å få kappet ut dette pent. Skjermkanten er forresten "valset" litt pga store hjul(kan sende deg et bilde i morgen dersom du er interessert). Litt usikker på om skjermene er lik på 87- og 89-mod cab, men mener de skal være lik siden begge disse er bygget med utgangpunkt i prefacelift-karosseri. Men for 500,- + frakt skal jeg nok få kappet av denne skjermen til deg. ja jeg er interessert sender du konto nr så overføre jeg penge til dig.
635csi Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 ja jeg er interessert sender du konto nr så overføre jeg penge til dig. Ok. Skal få kappet ut skjermen i morgen, så tar jeg kontakt når den er klar for sending.
LarsG Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Sitter det sentrallås relè i den bilen? Såfall interessert...
635csi Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Sitter det sentrallås relè i den bilen? Såfall interessert... Hvor eksakt sitter dette releèt? Under rattstammen? Delenr.?
syk-racing Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Pris for instrumentet? har du framstoler i sort skinn?
635csi Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Pris for instrumentet? har du framstoler i sort skinn? Står ikke instrumenter i denne bilen, men har et 240km/t-instr. til salgs med prisantydning her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=76959&highlight= Har ikke sorte skinnstoler nei.
conan Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Det dekslet på a-stolpen, sjafør sia? pris m frakt på det
635csi Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Skrevet Mai 17, 2008 Det dekslet på a-stolpen, sjafør sia? pris m frakt på det Går ut i fra at de er disse du mener? Usikker på hvor mye det blir i frakt for noe sånt. 150,- + frakt for begge to?
conan Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Jepp, det er de jeg mente Er de sorte. litt viktig lissom, hehe. Men trenger bare den på sjaførsia da det har sitti målere der på min. 100 m frakt? Kan jo sendes som brev den der.
635csi Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Skrevet Mai 17, 2008 Okay. De er sorte ja. Kan sikkert sendes som brev ja. Tar kontakt over helga jeg, så får vi se hva vi får til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå