vegarE36 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 min bil altså , helt ny på forumet. kjøpt meg en bmw som jeg tenkte jeg måtte få litt orden på. styling- skinn inv. effektanlegg m6 felger ++ vidre planer er øyelokk/badlook , svart netting i fangere , muligens kjøpe meg m3 delebil og bygge om til m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarE36 Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 har i hvertfall en airbag til salgs. E36 320 93 mod : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 så jo himla bra ut da ikke et dårlig kjøp... (gidder ikke å kommentere at det ikke er orginal m-tech, for det kan noen andre gjøre) hehe bare få deg AE nå, så er du der edit: der oppdaterte du ja... hehe... kanskje fjerne haifinna også?! ellers, behold den slik den er, og kjør fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 velkommen vegar ; ) pen bil du har ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Merkelig med det; sølv er egentlig en trist farge, men akkurat E36 kler den godt. Men du har montert en fanger fra en annen bil. Det ser rart ut. Øyelokk vil gjøre det enda verre, men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Fin bil! *hostfjernhaifinnahost* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 *kremtenigmedruberhei* menne, litt ironisk at du heter ruberHAI og vil ha bort finna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 *kremtenigmedruberhei*menne, litt ironisk at du heter ruberHAI og vil ha bort finna... Hehehe, sorry offtopic, men ruberhai betyr vell ikke noe med hai Og for å ikke spore av tråden, VegarE36, kom med flere bilder av bila di, gjerne av interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarE36 Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Fin bil... Men du må inn og ordne på profilen din, du kjører bmW ikke bmE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarE36 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 hahe ok : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Den var råfin! Den haifinna syns jeg ikke gjør noe, men ville heller fjerna de cromenyrene! Hater de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Bilen ser fin ut. Men vi vil ha flere bilder! Eneste jeg ville ha byttet ut er nyrene og speilene. Passet godt med sølv bil og M6-felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarE36 Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 takker for positiv å negativ respons , skal se hva jeg får til. : ) btw det går en bmw M3 E36 i hamar sølv noen som vet om han eierern er bruker her inne , la og merke til at han hadde bimmers.no skiltbraketter. ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå