Astri Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Hei Kan noen her inne photoshoppe bilen min? eksempel 1: Kunne tenkt meg goooeee fellar me KANT, gule lykter og spredere fremme, sota blinkerser, grønn/blå-tona ruter (merk: ikkje svarte! ) Kanskje ei extra leppe fremme (catkiller? ) fargen hadde vært fett om dere klarte å få litt flakes effekt i men ikkje et must. Eksempel 2: Goooe fellar me kant her og. Svarte lykter med mørke spredere og blinkers. V8 front om du får det til. Og ei extra leppe her og. Dette er sikkert noen enkle oppgaver for dere som kan dette. Felgene eg lure på e dessa: http://www.superstreet.no/forum/viewtop ... 25&start=0 Men finner dere noen andre fete så prøv med det og. Leppa:
///Mysild Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 number 2;-) MEN, det greieste er hvis du prøver å google bilder selv, enklere for de som skal sjåppe for deg finne bilder med ca samme størrelsen og samme vinkler
Astri Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 æææhhh, eg e blond når det gjelde størrelse på bilder og sånt tull... Då trur eg det e enklare for dei så kan det egentlig, istede for at eg finne noe så e heilt på trynet... glemte å si at eg vil gjerne ha med øyelokk på begge eksemplene... Hadde satt stor pris på om noen kunne gjort dette for meg... Kjempe kjempe takk.
Astri Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 Forresten, ka syns du om dei felgane eg la inn link til?
///Mysild Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 fort gjort fet kant, men var litt MB preg over de som jeg ikke likte helt, men blir nok annderledes på en 5 serie
Astri Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 fort gjort fet kant, men var litt MB preg over de som jeg ikke likte helt, men blir nok annderledes på en 5 serie Eg e enig at det e litt MB preg over de. Det sa eg te han som eiger de, første gang eg såg de, men for kvar gang eg ser de så like eg de mer og mer. Ja kan du spøre? Hihi, hadde vært snilt.
///Mysild Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 han skal til å begynne, menne, vi må finne et felg alternativ hehe
///Mysild Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 hva tenker du hvis du hører m3/m5 felger eller noe i den duren? eller har du tenkt å ha mb felgene? tenker du om disse?
Astri Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 kan han ikkje bruke et av de bildene av felgene på linken? Ellers så e eg av den gamle typen som like brock B1 elle Borbet A. Men skrudde felgar e heller ikkje å forakta.
///Mysild Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 nederste bildet har for dårlig kvalitet, og vinkelen på de andre er litt vrien
-Sammy Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 Hei! er jeg om styrer med photoredigeringa De bildene du hadde av bilen din over der var litt vansklige å jobbe med siden de var litt små. Også passet ikke vinklene overens med de felgene du hadde linket til, men jeg fant noen Brock B1 og prøvde med. Er gjort klokken hal 2 på natta det her så det er ikke toppkvalitet, men det gir jo et hint da. *Grønn/blå toning av vinduer *Soting av hovedlykter og blinklys *V8 front *Brock B1 felger *Lyktesenkere *Frontlippe med catkiller (blir jevnere om du trykker på bildet) Du har god smak, jeg syns det ble ganske rått
///Mysild Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 se der ja... ble jo tøft det da:-) løp og kjøp astri
Astri Posted March 28, 2008 Author Posted March 28, 2008 Tusen takk. Det blei jo egentlig ganske tøft ja. Hadde vært stiligt om noen klarte å shoppe på gule lykter og.
///Mysild Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 gule lykter? hmmm.... hørte du restify... jenta vil ha gule lykter hehe rettelse... kvinnen
Recommended Posts