Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skal gjøre dette pass på at du gir motoren mere bensin samtidig som du aktiverer lystgass. og ikke trå inn clutchen (hvis manuell kasse) mens du forer med lystgass ,overruser meget raskt ,ja jeg har prøvd dette men med vilje skapte jeg ett realt motorras.

Skrevet

www.bilelektronikk.no ordner slikt :)

Kjøper du et såkalt vått system så trenger du ikke noe tilleggssprut..

Da kobler du inn et T-stykke på bensinslangen og har en egen solenoid for ekstra bensin inn i innsuget sammen med lystgassen.

Dette kan du også synkronisere slik at f.eks N2O og bensin sprøytes inn ved fullt gasspådrag/åpent spjeld..

Skrevet

Jeg har prøvd NOS på flere BMW 325, vant blant annet drag race på BMW treff med ett helt enkelt dry system da har du en dyse som du setter i innsugs belgen, kobler også opp noen slanger til bensin tryks regulatoren som fikser ekstra bensin. Får mellom 50 - 70 hk ekstra med ett sånt oppsett og vil ikke anbefale mere på en orginal motor.

Kjøper du wet system så har du flere varianter å velge mellom hoved forskjellen er att du da kjører bensin inn på samme dysa som nitroen kommer inn, er sikkerere i og med att du får ett rett blandings forhold på bensin og nitro.

Jeg hadde litt problem med clutsjen når jeg la inn 3 gear men jeg fikk så god start att jeg banka de andre konukrentene på 1 & 2 gear mens jeg trillet over mål linja slurende på 3 gear :lol:

Det legges i tilegg opp ett bryter system som gjør att du bare får gass inn i motor ved fuldt gass på drag 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...