Sir Hofstad Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Har en 325 som er byttet motor på hos BMW med kvitteringer. Rimelig frisk. Noen som har erfaringer med Nitrous på dem? Takk!
Bonden Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Hvis du skal gjøre dette pass på at du gir motoren mere bensin samtidig som du aktiverer lystgass. og ikke trå inn clutchen (hvis manuell kasse) mens du forer med lystgass ,overruser meget raskt ,ja jeg har prøvd dette men med vilje skapte jeg ett realt motorras.
Sir Hofstad Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 325en har rimelig ny motor byttet med dokumentasjon. Er aut. Og den er noe av det kvikkeste B25 jeg har prøvd.
Bonden Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Da er det bare å fore på da vel med lystgass og bensin.
Sir Hofstad Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 Kan ordne med adekvat tilleggsprut. Men hvor finner jeg et sett?
Superbeetle Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 www.bilelektronikk.no ordner slikt Kjøper du et såkalt vått system så trenger du ikke noe tilleggssprut.. Da kobler du inn et T-stykke på bensinslangen og har en egen solenoid for ekstra bensin inn i innsuget sammen med lystgassen. Dette kan du også synkronisere slik at f.eks N2O og bensin sprøytes inn ved fullt gasspådrag/åpent spjeld..
Ole@Automote Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Jeg har prøvd NOS på flere BMW 325, vant blant annet drag race på BMW treff med ett helt enkelt dry system da har du en dyse som du setter i innsugs belgen, kobler også opp noen slanger til bensin tryks regulatoren som fikser ekstra bensin. Får mellom 50 - 70 hk ekstra med ett sånt oppsett og vil ikke anbefale mere på en orginal motor. Kjøper du wet system så har du flere varianter å velge mellom hoved forskjellen er att du da kjører bensin inn på samme dysa som nitroen kommer inn, er sikkerere i og med att du får ett rett blandings forhold på bensin og nitro. Jeg hadde litt problem med clutsjen når jeg la inn 3 gear men jeg fikk så god start att jeg banka de andre konukrentene på 1 & 2 gear mens jeg trillet over mål linja slurende på 3 gear Det legges i tilegg opp ett bryter system som gjør att du bare får gass inn i motor ved fuldt gass på drag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå