Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Motoren min en 525ia fra 90 gikk til dundas! Nå har jeg ordna meg en 92 525ia. denne er det 24 ventiler på og den gamle var det 12.. er det noen som hhar peiling på hvor mye problemer jeg kan få når jeg skal bytte? eller er det bare smack smack liksom?? Er det store forskjeller på ledninger osv? Pliz svar meg... TAKK...

Skrevet

Øøhm så vidt jeg vet skal det ikke by på noe problemer at den ene er 12v og den andre 24, men det er jo to forskjellige motorer (m20 og m50) så litt forskjell må det nok være. Ta vare på gamle motorfester ol i tilfelle dette ikke passer, og er usikker på kassa og=)

Skrevet
Øøhm så vidt jeg vet skal det ikke by på noe problemer at den ene er 12v og den andre 24, men det er jo to forskjellige motorer (m20 og m50) så litt forskjell må det nok være. Ta vare på gamle motorfester ol i tilfelle dette ikke passer, og er usikker på kassa og=)

Hmmm. Takk for det.. :) Kassa tar jeg å bytter i samma slengen. :) Hele greia rett over.. :) litt usikker selv på dette her med ledningsnettet...

Skrevet

Ja ikke sant.. :) Jeg bare trygler å ber om at det går bra.. kjøpte bilen for 3 uker siden, så sto den litt for lenge på tomgang og ble slått skjeiv pga varme... Skikkelig moro det.. Øhh.. Men får jo 20 hk mer da.. ;)

Skrevet

du må bygge litt om i stikket på motorledningsnettet, det passer ikke rett på ledningsnettet i bilen, og bytte temp føleren, du må ha samme som satt på din gamle motor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...