Gå til innhold

Svindler?

toomas
 Share

Anbefalte innlegg

før påske var jeg på jakt etter en 325 motor til min bmw og la ut en tråd her inne. så fikk jeg svar av en som het HANSOL som hadde en 325 gått 170000 som han skulle selge.. han kunne sende den og skulle gjøre det så fort jeg satte in depositum på 3000.. tenkte jo at fyren var noe seriøs så satte da over 3000 kr .. så fikk jeg pm om at allt var i orden og den ble sendt omgående.. uka gikk og jeg lurte på hvor motoren ble av. da fikk jeg til svar at han hadde mista adressa og måtte ha på nytt.. etter det har jeg verken fått motor eller noe annet. og han svarer ikke på pm selvom han er online

Derfor lurer jeg på om det er noen som veil hvem denne HANSOL..

har konto nr hans men ikke noe annet.. hører jeg ikke noe fra han innen mandag så annmelder jeg vel hele saken..

ikke at 3000 er så ille men det er jo ikke greit med svindel

hadde vært fin om noen har noen synspungter på hva jeg kan gjøre eller eventuellt noe info om HANSOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ville no ikke bare satt inn penger sånn helt uten videre til en jeg ikke kjenner... Er noe som heter bankremisse, om jeg ikke husker feil. Da gjør banken at transaksjonen går ordentlig for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemer d. Men eg sjeker alti etter om selger har mye inleg eg. For viss det er ein svindler som er aktiv på siden. Så gjør admin ein virkelig dårlig jobb. Eg pleir å stole på folk. Kjøpte netop noen deler til 6200 av ein fyr. betalt forskud. Men han er heldig vis seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er helt med på tankegangen, og håper alltid folk er som meg. Men jeg stoler aldri blindt på helt fremmede folk, og forventer egentlig at folk er like skeptisk til meg ved kjøp og salg.

Men for å svare litt på det du spurte om, så vet ikke jeg om han er seriøs eller ikke. Har opplevd mange ganger her inne at ting tar litt tid, så kanskje han jobber med saken, men stresser ikke med det?

Prøv å finne navnet hannes, og ring han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA PRØVER OG FINNE NAVNET.. MEN KAN VÆRE SOM DU SIER AT TING TAR TID MEN ER SPESS AT HAN IKKE SVARER PÅ PM NÅR JEG SER AT HAN ER ONLINE.

OG HVIS HAN BARE ER TREIG HADDE DET JO IKKE VÆRT VÆRRE ENN OG SENDE MEG EN PM OG FORKLART SAKEN. ER IKKE BRENNHAST FOR MIN DEL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 poeng til deg ///Mysild satt på jobben i sta.. jævla dritt tastatur på jobben.. ja har sjekka opp innlegga hans på forumet men ingen som hjelper noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki... menne, du kan finne ut åssen bank han har med å gå i din bank, så kan de si hvilkenbankhan har, så kan du spørre de om den addressen du kanksje tror de er ;-)

så kan de muligens si ja, nei ;-) funket i mitt tilfelle med en annen sak :-)

og WEE... da leder jeg i e-creed på forumet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, men har bankene lov og gi ut sånn info helt uten videre?

Om noen har fått noe tlf nr, eller kan navnet på han. Så burde de jo gi en lyd her, eller sende det til toomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...