Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Folkens det ser ut som om saken kommer til å fikses, takket være BCSI :D Men siden vi alle har stodt sammen hadde det vært morro å treffes på treff, så kan vi skåle :D Han fikk panikk hvis Onkel Blå ringte han:P HAHAHAHAHAHA

Skrevet

Ja håper vi treffes på treff. er jo faktisk banekjøring på ruudskogen på lørdag. håper og få tatt et par runder med min nyinnkjøpte 95m50b25 hamann motor..

og forsjovidt bor hansol i trondheim.. har fått full adresse .. men han sliter litt med og betale meg tilbake da han er arbeidsledig. men er vel ikke så mye jeg får gjort med det? politiet gidder vel ikke gjøre noe sålenge han faktisk kontakter med og er villig til og gjøre opp..

hmm.. noen synspunkter

Skrevet

Men nå som det ser ut som at BCSI har løst saken legger jeg med et inspirerende bilde

0000034499_20061021001105.jpg

Horatzio alltid like rå. 2000tallets Mitch bucannon

Skrevet
Men nå som det ser ut som at BCSI har løst saken legger jeg med et inspirerende bilde

0000034499_20061021001105.jpg

Horatzio alltid like rå. 2000tallets Mitch bucannon

"we got a match" 8)

Skrevet

Dette var jævlig kjipt toomas.. Men du, du bør anmelde han for svindel uansett om han har tatt kontakt med deg og unnskyldt seg.. Dette er jo ren svindel så lenge han har sagt han har en motor, tatt seg betalt for motoren for så å gi faen.. Og ikke nok med det så har han verken penger eller motor nå. Du får gjøre det klart for han at du skal ha pengene eller motor fortere enn f... ellers så anmelder du han for svindel..

Lykke til :D

Skrevet

hehe han Horatzio er farlig :D Men er sant er ikke bare å prøve å svindle en så når han blir tatt så er det bare sorry her er pengene dine. Om han ikke ble "tatt" så hadde han sikkert solgt den motoren til flere på bimmers.

Skrevet
Hvorfor har idioten brukt pengene dine da? Det må jo være et svindelforsøk..

Er nok garantert et svindel forsøk. og jeg har lyst og få annmeldt det men tviler på at politiet gidder og hjelpe med siden han faktisk fremstår som villig til og ordne opp. men har avtale hos politiet på fredag så skal høre med de da..

Og som nevnt her så hadde han nok bare stikki av med penga hadde det ikke vært for aktivt BCSI arbeid ..

Men vi har vel i hvertfall antagelig fått opplyst folk nok til at ingen andre her inne blir lurt av denna karen.

Skrevet
Dette var jævlig kjipt toomas.. Men du, du bør anmelde han for svindel uansett om han har tatt kontakt med deg og unnskyldt seg.. Dette er jo ren svindel så lenge han har sagt han har en motor, tatt seg betalt for motoren for så å gi faen.. Og ikke nok med det så har han verken penger eller motor nå. Du får gjøre det klart for han at du skal ha pengene eller motor fortere enn f... ellers så anmelder du han for svindel..

Lykke til :D

Han har ikke noe penger pga ingen jobb. men jeg kunne hente motoren selv i trondheim om jeg hadde lyst men nå har jeg jo ny motor og er ikke så gira på og kjøre til trondheim heller.. så vil igrunn bare ha penga igjen..

Skrevet
toomas. Da har du altså en 325 motor tilsalgs? Som ligger i Trondheim? Er det en M50?
det er en m50 ja km 170 000

jeg har betalt 3000 på motoren og han skulle ha 6000 så jeg har en motor ja om noen betaler restrerende 3000 er med gir og radiator++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...