larserso Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Hei, Jeg har en Nokia 6310i. Kanontelefon som det heldigvis er holder i bilen til. Har derfor funnet den frem igjen, børsta av støvet og lakkert den i bilens farge Problemet er bare at jeg har også hatt et godt øye til Audi og derfor er det Audi-ringene over hele displayet. Får en del kommentarer på det der den ligger mellom setene... Noen som vet hvor jeg kan finne BMW-logo til så gammel telefon? Evt. bør jeg nok få sletta logoen som er der i dag. Noen som kanskje har liggende en logo på sin pc som kan sende til meg? Var jo litt vanskeligere med logo og denslags på den tida, så ligger jo ikke lagra som en fil på tlf. Forøvrig verdens beste telefon 8 år gammel nå og lader den 1 gang i uka med normal bruk. God helg!
maurtin Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 velkommen til "8 år gammel mobil med audi-logo klubben"
larserso Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Se der ja Det er flere av oss altså? Såg velbrukt ut den må jeg si. Har lagt på første strøket med orientblå på min nå, så da skal den bli fin mellom setene Ingen som har råd om logo da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå