joris Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Har beskrevet tilstanden mhp rust innledningsvis og at seriøst interesserte får bilder dersom de sender meg mail. Har ikke sett noen bulker i karroseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Jeg har komplett 320 motor til salgs også, så for 2500 så får du dette karosseriet og motor, kasse og hjerne.Bra kjøp! Jeg bor i nærheten av sandefjord også.. Hehe He he, se der ja.. Ville nok heller anbefalt en komplett donorbil men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Uff må ikke hugge denne da, må vel være noen som trenger et nummer da. hmmm.. vært inne på den tanken selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Bilen er fortsatt der.. Har vært flere som har sagt de skal komme å hente den. Holdt av bilen i 4 uker til en fyr og fikk til slutt beskjed om at ikke skulle ha den likevel. Bilen står i veien og må bort snarest. Har du ikke mulighet til å hente, ikke si du skal ha den! Bilen står i Sandefjord. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Høgges før 17 mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 ikke hugg den må da være noen her som trenger et karosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Eg skule ha kjøpt d. Men må bare finne ut ein måtte å få det med meg på. uten å skade d. Kosn model er d ? Lurer på om du har noen understel så kan settes på slik at bilen kan triles på bil tilhenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Blir litt for langt vekk for å hente eit karosseri. Bor i molde sjø. Tar no evigheter å kjøre heilt ned dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Trenger ikke bilhenger vøtt. Fikk løfta karroseriet opp på min enakslede henger av typen Fogelsta 1000 i dag. Null stress med en motorløfter fra Biltema og to sterke karer... Klart for høggern! (bare jeg får lånt en bil med hengerfeste) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg