morteym Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 BMW 323 Ci 2000 mod 149.500 km * Cosmossort * Blanke lister og grill * Soltak * Sportsseter m/el. minne * Sort skinn * Sort antrasitt tak innvendig * Alu. interiør m/alu. girkule * Profftonede ruter * Eisenmann eksos * M3-fanger (ikke montert) * Senket 40/20 H&R * BBS Lemans 18x8.5 og 18x9.5" bak * BMW 16x7" ET42 felger med vinterdekk (kjipe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwqueen Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 fin bil du skal selge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Får nye sommerdekk til uka, men da er jeg bortreist pga jobb. Har bestilt LED-lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Veldig pen bil du har! Hvor bestillte du led lyktene? Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 * Eisenmann eksos Bare noen spørsmål, hvor kjøpte du eisenmann eksosen din, og hva kosta det? Er det fra catalysator og bakover eller hele greia? Gir det fin lyd? Ellers en veldig fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Schmiedmann selger Eisenmann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Jeg kjøpte eisenmann bakpotte med soundpipe (erstatter mellomdemperen) for kr 6471,- fra Motor Technik (mulig de har nytt navn nå?) 18/05-2004. Vet ikke hvordan prisnivået er nå, men jeg mener jeg pruta en god del. Monteringen ble gjort hos Svendsen Eksos i Fredrikstad for kr 710,- inkl. moms. Resultatet ble 100% perfekt. Veldig fornøyd med lyden, topp kvalitet (dvs sporty utvendig, bra lyd inni uten å være høy og slitsom). Se filmklipp i linken under. Led-lykter har jeg bestilt på modbargains.com, men har ikke fått bekrefta orderen enda. Så etterpå at bimman.com selger lyktene enda billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 pris da? litt int om prisen er rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 Har lagt det litt på is... har en del som må gjøres før den er klar for visning og salg, men har ikke hatt tid til å gjøre noe med det. Er veldig bussy om dagen. Tenkte rundt 230k uten sommerfelgene når den er tipp topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Ligger flere bilder i denne tråden her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=838489#838489 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Har kamaksel sensor som du kan få for en billig penge. Kjøpte begge nye, men så viste det seg at det ikke var de som var grunnen til feilen. Har derfor liggende både til innsug og eksos. PM hvis interesert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 219.000,- eller HB. Edit: SOLGT 12. mai 2010, til "litt under" denne prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg