alekspp Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 har bytter motor i min 520, har montert en m20b25 motor som jeg hadde i gammel bilen.. alt virket fint da jeg tok den ut i forje uke... satte den inn i ny bilen idag... men ingen ting fungerer. ikke noe lys noen plass. har strøm i masse vis på batteriet.. har prøvd og bytte motorledningsnett, men akurat likens da også:s har sjekket alle sikkringe. noen som har en anelse om hva det kan være`? setter pris på all respons:D
Bimmerlars Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Har du kobla på den kabelen som går fra batt. til sikringsboksen? Batt sitter vel foran på 520?
alekspp Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 hehe, ja har faktisk koblet batteriet på plass...
alekspp Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 Har du kobla på den kabelen som går fra batt. til sikringsboksen? Batt sitter vel foran på 520? jepp, har koblet den til... har trur muligens det er feil inne den, men skal feilsøke mere idag..
alekspp Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 fikk start:D va seff ei ledning til batterie jeg hadde oversett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå