bmw-E30 Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Var ikke drøy den. Nei, det er sant, di andre bilene var ikke mye å skryte av..
Sir Hofstad Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 menne, en liten ot fra meg. hvilken kosmetiske forandringer hadde e34 facelift egentlig? Står litt om det på denne siden . Var opplysningene fra meg ukorrekte eller ?
Steffan C Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Var opplysningene fra meg ukorrekte eller ? Absolutt ikke! Jeg ville bare komme med et tips om hvor man kan lese slike ting .
Alex88 Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Sånn er det når du ikke har kontrollen på bakhjulstrekk Han hadde sikkert gjort det sammen med et akebrett:P Unna vei her kommer jeg haha
Andreas1 Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Bure gutten inne? Den var drøy.Hvem har ikke hatt det litt morro på glatten? Ikke var de parkerte bilene noe å skryte av heller.. Og, han får vel ikke lappen tilbake med det første etter at "kompisene" har sagt det de sa til pressen Virkelig gode kamerater får man si, -akkurat de man ønsker å ha med seg i krigen, men hvem hadde vel ikke slengt litt med leppa om kompisen sin for "15 minutes of glory"?
Spiritus Sancti Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Ang det med splitter ny bmw var vel det at han hadde kjøpt bilen nylig. Ikke at bilen var splitter ny. Enten tok ikke jeg ironien deres, eller så er dere stein-stokk dumme:)
Ingebrigtsen Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Ang det med splitter ny bmw var vel det at han hadde kjøpt bilen nylig. Ikke at bilen var splitter ny.Enten tok ikke jeg ironien deres, eller så er dere stein-stokk dumme:) Men vær nå snill da mann.. hvis du kjøper deg en 15-20 år gammel bil så sier man da ikke at man har en splitter ny bil? Hvis du ikke ser at det er litt feil måte å skrive på så vet jeg ikke hvem som er stein-stokk dum jeg Vi skjønte vel alle at han nettopp hadde kjøpt seg bilen, men avisa skulle vel gjøre litt mer ut av det med å få folk til å tro det var en helt ny bil... Det hadde kanskje ikke vært like spennende å lese om det stod til overskrift at en 18 åring krasjet sin nyinnkjøpte 20 år gammel bil som han ga 10 000kr for
Astri Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Det står at gutten hadde ein nyinnkjøpt svart BMW men eg såg barra bilde av ein blå eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå