E30stig Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 hei lurer på hvordan det blir å sette inn 6x9 hatte hylla? siden der er av stål? har det noe bærende med seg? takk på forhånd;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Det er en hel masse stål der, og det er i utgangspunktet ikke noe lurt å skjære hull i hattehylla, ettersom dette er en bærende konstruksjon i en E30. I min E30 var det skjært ut hull i hattehylla da jeg kjøpte den, men den gikk i gjennom EU-kontroll med disse hullene, for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffe Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Ikke noe stress, har gjort det der i alt for mange e30 nå... kutt og monter... null stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffe Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Ikke noe stress, har gjort det der i alt for mange e30 nå... kutt og monter... null stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Tror ikke du trenger det for å montere det jeg, jeg skærte bare i ''papp'' plata som lå der, jeg har 6 1/4 høytalere da men de gikk fint nedi der det er forenka til høytalere i hattehylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30stig Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Tror ikke du trenger det for å montere det jeg, jeg skærte bare i ''papp'' plata som lå der, jeg har 6 1/4 høytalere da men de gikk fint nedi der det er forenka til høytalere i hattehylla jah det kan ver går får se på det i morra.. suben la jeg nedig med step hjulet.. laget til med plater og styrte.. bagasje lokket rister bra med 15" sub nedi jah:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 bare skjær i stålet med stikksaga (metallblad såklart). du får lett plass. men 6x9 ser ikke bra ut, og spiller dårlig i forhold til andre. selv om jeg har 6x9 i hattehylla selv, kun til passasjerene men har da et sinnsykt frontsystem i tillegg da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå