E30stig Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 hei lurer på hvordan det blir å sette inn 6x9 hatte hylla? siden der er av stål? har det noe bærende med seg? takk på forhånd;)
316 Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Det er en hel masse stål der, og det er i utgangspunktet ikke noe lurt å skjære hull i hattehylla, ettersom dette er en bærende konstruksjon i en E30. I min E30 var det skjært ut hull i hattehylla da jeg kjøpte den, men den gikk i gjennom EU-kontroll med disse hullene, for å si det slik.
Doffe Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Ikke noe stress, har gjort det der i alt for mange e30 nå... kutt og monter... null stress
Doffe Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Ikke noe stress, har gjort det der i alt for mange e30 nå... kutt og monter... null stress
Sweet_Protec Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Tror ikke du trenger det for å montere det jeg, jeg skærte bare i ''papp'' plata som lå der, jeg har 6 1/4 høytalere da men de gikk fint nedi der det er forenka til høytalere i hattehylla
E30stig Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 Tror ikke du trenger det for å montere det jeg, jeg skærte bare i ''papp'' plata som lå der, jeg har 6 1/4 høytalere da men de gikk fint nedi der det er forenka til høytalere i hattehylla jah det kan ver går får se på det i morra.. suben la jeg nedig med step hjulet.. laget til med plater og styrte.. bagasje lokket rister bra med 15" sub nedi jah:) hehe
jcboska Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 bare skjær i stålet med stikksaga (metallblad såklart). du får lett plass. men 6x9 ser ikke bra ut, og spiller dårlig i forhold til andre. selv om jeg har 6x9 i hattehylla selv, kun til passasjerene men har da et sinnsykt frontsystem i tillegg da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå