Oball Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Hei, jeg har et ganske stort problem akkurat nå. Er så uheldig at bilen hadde stått lenge med lysene på og batteriet ble flatt, tok derfor ut batteriet til lading. Det jeg ikke viste var at mens bilen har stått ute de siste 2 ukene har noen tydligvis prøvd å brøtte opp førerdøra slik at låsen er ødelagt, det er umulig å få nøkkelen inn, har kun lås på førerdøra. så da sitter jeg i saksa uten sentrallåsen, noen som har peiling på hvordan jeg kan få opp bilen/panseret for å få batteriet inn i den? er dette noe falken/naf klarer? er en 318 E46 2001 modell. Er litt kjipt å ikke få opp bilen når det bare er 2 uker til oppkjøring.. Har et spørsmål til! ettersom låse sylinderen er ødelagt må jeg jo nesten bytte denne også, noen som har noen formening om hva dette kan koste?
RogE36R Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Dette klarer nok de her bilberger-folkene ja.. Det koster jo penger, men sikkert billigere enn å knuse ruten
Hoem Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Hva med å ta av f.eks skiltlys og sette 12V på der, skal være nok for å få brukt sentrallås, eventuelt krype under bilen og finne noe du kan sette + på, f'eks dynamo/starter
Sommerfelg Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 er det ikke lås på bakluka? eller er det jeg som er trøtt nå..
burner Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Opplevde dette på gardermoen med en gammel E34. Da måtte NAF krype under bilen og bruke et stag (med 12V) som de satte på dynamoen.
Oball Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 Nei er ingenting på bakluka. Takker for svar, skal ringe NAF på mandag å høre med de jeg. Er veldig vanskelig for meg å komme til under bila slik som den står nå med is osv, maks uflaks på plassering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå