mrbatnes Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 kjøpte meg nye felger og dekk og monterte på, gla og fornøyd i vårværet på sunnmøre. og dagen etter la det ned 15 cm med snø.. TYPISK måtte "nødheve" bilen bake da hjulene låg på buene.. derfor ser den kanskje litt høy ut, men justerbart senk står på innkjøpslisten dimmen er forresten 8,5" med 225/40/18 fremme og 9,5" 225/40/18 bak. tok noen kjappe bilder før jeg la om til vinterdekk igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Grattis med nye felger! Men ALT for mye strekk på bakfelgene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Du må mye ned bak, for nå ser det ut som om du "rolin on dubs" som gangsterne sier så fint.. Gjør du det blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 what he said.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Du må mye ned bak, for nå ser det ut som om du "rolin on dubs" som gangsterne sier så fint.. Gjør du det blir det bra. som jeg sa tidligere, er det bare midlertidig løsning at den er så høy justerbart understell blir neste.. må få lønning først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå