jensemann23 Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 på sporingen for 3 dager siden står det dette: Er det Posten som overtar sendingen og leverer den til adressen min? Eller kommer TNT på døra? Hva skjer hvis de ikke finner frem eller jeg ikke er hjemme?
02turbo Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 TNT har ikke egne transportører som dekker hele landet. Jeg har fått akkurat samme beskjeden på mine pakker fra Koed, og da blir de sendt videre med posten. Du kan ringe TNT og få postens sporingsnummer eller vente til pakken dukker opp. Det kan ta litt tid, for posten er litt trege med å sende ut følgebrev på denne type pakker. En av mine pakker ble liggende på posthuset i 5 dager før jeg fikk følgebrev.
Bjørn 320 Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Er nok Posten som leverer ja...og som du sikkert veit er dei ikkje alltid like kjappe...
K Landre Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Fikk pakken min levert hjem på døren samme dagen som den kom til poststedet jeg Har forøvrig bare gode erfaringer med Posten også i det siste, bestilt mange pakker fra rundt omkring i verden og har ankommet to dager etter de kom til Norge
Superbeetle Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Når det står at pakken er kommet til oslo, så pleier jeg å få den på døren dagen etterpå
Fliid Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Box delivery pleier og komme hit samme dag som det står at den er kommet til Oslo. Sist når jeg skulle ha en pall så kom Posten ; ) Tror det kan variere utifra størrelse på pakken, på hvem som kommer og leverer den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå