gaasen Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Grattis med kul bil. Ca pris for ett slikt vidunder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 space: det er en usa bil ja. gaasen: avhengig av utstyr, kilometer og 1 gangsreg kommer en 2001 modell inn for mellom 500 og 600. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Ble det mer økonomisk å importere en fra tyskland selv med de nye avgiftene, eller fikk du en lur avtale gjennom dine kontakter på din arbeidsplass? Grunnen til at jeg spør er at jeg (for kuriositet skyld) undersøkte hvordan det ville ligge an å importere en E39 M5. Dette viste seg å bli helt vanvittig dyrt sammenliknet med hva man kan få en grei M5 for her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Syns de porschene der er så vanvittig stygge på bilder at det er trist! Mye Mye bedre å se de live. da er de faktisk fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Gratulerer med ny og flott bil. Misunner deg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Hva slags effekt er det på disse? Skulle hatt noen interiørbilder også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Hva slags effekt er det på disse? Boxeren på ca 3400ccm yter 300hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Noen bilder til noen har stjålet askeberet mitt, ikke det at jeg trener det, men irriterende. ErikS: stemmer det med tanke på antall hester: Er det bilder av din disco?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Porscheimport fra USA er bra butikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 ErikS: stemmer det med tanke på antall hester: Er det bilder av din disco?? Nei, det er det ikke. Bildet er lånt fra Kahn Design Ltd. i påvente av nye sommerfelger (RS-C2). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Kahn har mye fete felger til biler. har snakket en del med de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 RS-C 2pc er utrolig flott på 996, spesielt hvis du oppgraderer til C4S front og hekk. Men det koster jo, jeg var heldig å får mitt sett brukt til 33% av nypris, og da går det an. Men nye felger med nye dekk til Porsche 996 tør jeg nesten ikke å tenke på. Da må du vel også opp på 8,5"x19"f og 11"x19"b og da må bilen senkes og pengene flyr ut av vinduet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Jeg er i utgangspunktet imot uoriginale felger, men skal man først sette på noe "humbug" må Techarts felger vurderes. Disse ser bare ufattelig tøffe ut. Bildet taler for segselv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 grattis med flott Porsche, må si at 993 ser veldig gammeldags ut i forhold til 996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå