Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Da var det på tide for meg og legge ut min nye bimme 8)

Er nå blitt eier av et "diesel dyr" 320 CD M-sport.

Bilen er kjøpt som en Premium selection BMW fra Tyskland. Og AutoBB, importerte bilen for meg. AutoBB drives av Bjørn Ellingsen og broren. Bjørn Ellingsen er også bruker her på bimmers. :) Kan anbefale videre til folk som skal importere biler å bruke AutoBB. Er veldig godt fornøyd 8) Bilen er 100 % strøken.

Bilen er en 320 CD 2005 modell med M-pakke, og selfølgelig sort!!!!!! :twisted: Bilen er rullet nå 65000 km på Tyske veier.

Er utrolig fornøyd med motor og moment! :lol: Med mine 150 diesel hester og 320 NM holder jeg lett følge med en kompis av meg sin Mazda RX 8. 8) Da var han ikke så høy på pæra :lol: Vel og merke ikke ifra stilleståede start. Men Mazdaen har tross alt 192 hk, og er litt mer en sportsbil.

Kan nevne litt av utstyret som jeg kommer på i farten :lol:

- Full M-Tech II sportspakke

- Schwarz 2 ( farge)

- Klimaatomatikk

- Parkeringsensor bak

- Xenon

- Haman kardon anlegg, med Cd veksler

- Regnsensor

- Bluetooth hands free

- Multiratt

- Alkantara sports interiør

- Black cube interiør lister

- Sort taktrekk

- Blennbart speil

- Cruise controll

- 2 x 12v uttak i baksete

- 18 " orginale m-sport felger

- LED lamper

- Stoff matter

Planer for bilen :

- 19" felger ( tatt fra min gamle bimme)

- Xenon pærer i grøftlys

- Club sport spliters

- Chipping

- Toning av ruter

- M3 speil

- Senking 35-15

Kjøpt :

- Xenon pærer til grøftlys

- Club sport splitters

- Senke fjærer

- Felger

Biler må man ha!!! :twisted:

0hyhi5ngbog034m3qjmx.jpg

Bilder av bilen før jeg fikk den :wink:

pjk1wybytdsqcw716qn9.jpg

Snop!!! :P

p9mo10frutf75ote2wg1.jpg

3oh581g2t0izez9gqim8.jpg

Bilen med nye felger 8) 19 " 235/35. Husker ikke hva felgene heter, men lurer på om det er Hartage Classic replicka. Synes nå de passer perfekt til E46 coupe. Er ingen fotograf på noen av bildene. Men det kommer bedre bilder så snart det bir varmere vær :lol:

r6s6d2bala05dm01zm2h.jpg

Bilen med splittere og nye xenon pærer i grøftelys :lol: Bilen er ikke nyvaska :shock:

sh9jibgxh034xaoiltz4.jpg

ykz9jhtrpqjpi6aj93nd.jpg

bl5al0c8jckcc7i3pp7h.jpg

68g850gn5p8uf833fqpl.jpg

Hentet bilen rett før påsken :P . Så tenkte jeg at vinteren var over for denne gang 8) Men vinteren var slettes ikke over. Det fikk jeg erfare på hytta i Ryfylket. Har noen sett "snøsokker" på 19 " sommerhjul før??? Det var en kamp å få på, i og med at det er ganske liten klaring mellom hjul og skjerm bak. Og at "snøsokkene" er beregnet på 16 " vinterhjul hehehe :twisted:

krz33q2r2kofbq5ocqjg.jpg

Det kommer flere og bedre bilder av bilen 8) Må bare få den litt lavere nå hehe

Skrevet
Grattis med en flott E46 Coupè! Blir det samme chip som Bjørn hadde i sin gamle Coupè? Da vil den ihvertfall flytte seg godt etterpå... :twisted: .

Takker :lol: Er mye muligt det blir samme chipp som i Bjørn sin gamle :lol: Han sa det var som dag og natt med og uten chipp heheh :)

Skrevet
Han sa det var som dag og natt med og uten chipp heheh :)

Er nok noen som var med på felleskjøringen til Våler i høst, som også husker hvor godt den gikk... :lol: .

Fungerer de snøsokkene bra?

Skrevet
Pen bil!
Med mine 150 diesel hester og 320 NM holder jeg lett følge med en kompis av meg sin Mazda RX 8. 8)

Da bør kompisen din lære seg å gire.

Han slipper å gire så mye. Han har jo turtalls motor 1,3 l wankel. Drar den lett over 8000 før han trenger og gire.. Men jeg kjørte med han på motorveien bare :roll:

Skrevet
Han sa det var som dag og natt med og uten chipp heheh :)

Er nok noen som var med på felleskjøringen til Våler i høst, som også husker hvor godt den gikk... :lol: .

Fungerer de snøsokkene bra?

Snøsokkene fungerte overaskende bra :lol: Måtte opp 2 bratte bakker, for å komme meg hjem fra påskeferie 8)

Skrevet

God morgen.

Det var på høy tid å få lagt ut denne tråden :D

Kan skrive under på at denne er 110% strøken og går brukbart.

Men er jo en skam at den fine bilen ikke har bedre bilder enn dette. Får jo ikke i vist noe i nærheten av hvor nydelig denne bilen er. Må prøve å få tatt noen hvis det er fint vær en dag og du har tid :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...