Ole-Fredrik Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 God morgen.Det var på høy tid å få lagt ut denne tråden Kan skrive under på at denne er 110% strøken og går brukbart. Men er jo en skam at den fine bilen ikke har bedre bilder enn dette. Får jo ikke i vist noe i nærheten av hvor nydelig denne bilen er. Må prøve å få tatt noen hvis det er fint vær en dag og du har tid Go måren søreng. Tidligt hjemma fra byen i går du? Ja, er flau over bildene av bilen. viser ikke hvor fin bilen er i virkeligheten. Men me m få tatt någen bilder ein dag Søreng. Send meding ein dag det e fint ver du Så stille eg me nyvaska bil
Søreng Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Nja.. Va vel hjemma halv 4.. Men du kjenne meg, våkne kl 8 uansett så Det med nyvaska bil hørres ud som ein plan
Ole-Fredrik Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 Gratulerer med veldig fin bil! Takker
Ole-Fredrik Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Fikk vasket bilen ordentlig i går da sola fra fremme Så fikk tatt noen bedre bilder Trenger litt senk her ja Tror det blir bra med 35-15 mm senk Men har hørt at når man har M-understell så senker bilen seg noen mm, når man passerer 100 km/t. Stemmer dette??
Ole-Fredrik Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 Da var min første fartsbot i hus!! Var ute og luftet bilen i det fine været. Så ble jeg målt i 105 km/t i 80 sone! Var ikke så veldig kjekt med 4900 kr i bot!! Heia Norge!
Ole-Fredrik Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Moralen: Unngå å bli tatt Ja, er jo sant det. Men har vert heldig sålangt
Ole-Fredrik Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Litt vel for heldig spør du meg hahaha ska lera deg å kjøra eg
Ellingsen B. Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Se her ja.. Gratulerer med ny bil Helt perfekte felger!
Ole-Fredrik Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 Se her ja.. Gratulerer med ny bil Helt perfekte felger! Takker Synes også at bilen kler felgene godt
Ole-Fredrik Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 Da var bilen desverre solgt Fikk et bud som ikke kunne takkes nei til.... Så nå har jeg kjøpt meg student bil: Golf 5 (ja jeg vet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå