mariusno Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Hei. Skal fatte meg kort. Lurer rett og slett på om det er audio utgang på de orginale stereoene som sitter i E46'ene? Hadde tenkt til og sjekke selv, men fant ut at det var mye lurere og høre her istedet for og begynne med det. håper på svar. Marius
Bonden Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Har du noen knapp på froten av radion du kan veksle til aux ? di fleste av radioene har utgang for cd veksler ,kan den brukes ?.Tenker da på om du skal koble til i-pod eller lignende da brukes denne ofte til det formålet.
morteym Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Det er dessverre ingen utgang på bmw business. Hadde tenkt til å kjøpe forsterker for noen år siden, den gang sa de at jeg måtte bruke høynivå-signal-forsterker og ta signalet fra høyttalerkabelene, eller evt bruke vanlig forsterker og ha en omformer som gjorde om signalet til vanlig lavnivå-signal, men det kunne lage forstyrrelser og dårlig lyd. Det var litt forskjellig erfaringer rundt det på forum.. Mulig det har kommet noen bedre løsninger siden jeg forhørte meg rundt den gangen da, men tilkobling med ipod og sånt tror jeg er en del arbeid ihvertfall.. Det beste er å bytte hovedenheten, men det er jo ikke like pent. Får kjøpt adaptere på nettet som dekker til resten av åpningen rundt spilleren isåfall.
mariusno Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 Takk:) det er allerede utgang for ipod på den. den var der da jeg kjøpte bilen. så det du vil anbefale er ny stereo? Finnes ingen orginale som har utgang? og som passer inn i min bil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå