Mr.Silver Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 hoit, ca hvilke prisklasse ligger denne i? For vi som ikke er skikkelig bil frelste!Er man ikke skikkelig bilfrelst så er hverken E30 M3 spesielt eller BMW M-biler generelt riktig bil. Disse er klart dyrere å vedlikeholde enn en vanlig 3-serie/5-serie. Den må jeg si meg enig i.. E30 M3 er en bil for entusiaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Tror nok Aftab mente at han ikke har nok kjennskap til slike biler til å vite prisleiet. Når det er sagt er nok E30 M3 omtrent gratis i drift og vedlikehold i forhold til sine yngre søsken. Lykke til med salget forresten, selv om du vil angre som en hund etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Tror nok Aftab mente at han ikke har nok kjennskap til slike biler til å vite prisleiet. Når det er sagt er nok E30 M3 omtrent gratis i drift og vedlikehold i forhold til sine yngre søsken. Lykke til med salget forresten, selv om du vil angre som en hund etterpå Sant det du sier der. Takker så mye for det.. Har en liten misstanke om at jeg kommer til å angre som en hund jeg også. Men sånn er vell livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 seriøst jeg blei kåt av den bilen din... men ser desverre etter en pris klasse 130-150 for en bmw for øyeblikket.. men vanskelig og finne den perfekte:) gud fikk lyst på den bilen din! lykke til med salget ditt iaffal, vet at du får den rette prisen for denne bilen:) mvh John-Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 seriøst jeg blei kåt av den bilen din... men ser desverre etter en pris klasse 130-150 for en bmw for øyeblikket.. men vanskelig og finne den perfekte:) gud fikk lyst på den bilen din! lykke til med salget ditt iaffal, vet at du får den rette prisen for denne bilen:)mvh John-Erik Såppas du ja... Men er en ærlig sak det... Må bare skaffe deg de ekstra pengene du trenger da så får du bilen hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Må nesten løfte denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Hei.. er ikke en us modell dette? var bare miles speedoen som fikk meg til og spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 Nei, jeg tror ikke det.. hvordan det? Solgt ny i tyskland, importert til england, importert til sverige i 2006 og importert til norge i 2007.. hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 hoit, ca hvilke prisklasse ligger denne i? For vi som ikke er skikkelig bil frelste!Er man ikke skikkelig bilfrelst så er hverken E30 M3 spesielt eller BMW M-biler generelt riktig bil. Disse er klart dyrere å vedlikeholde enn en vanlig 3-serie/5-serie. er ikke mulig å ikke bli frelst når man har prøvd en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 hoit, ca hvilke prisklasse ligger denne i? For vi som ikke er skikkelig bil frelste!Er man ikke skikkelig bilfrelst så er hverken E30 M3 spesielt eller BMW M-biler generelt riktig bil. Disse er klart dyrere å vedlikeholde enn en vanlig 3-serie/5-serie. er ikke mulig å ikke bli frelst når man har prøvd en Morsomme biler ja det er helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Gir deg 25000,- for understellet Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 nesten litt morsom du skal få kjøpe hele bilen om du byr mere enn 185 det er høyeste bud enda. la den ut igår på autodb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Hadde lommeboka tillatt det så hehe. Er bare på utkikk etter understell jeg gitt. Pen bil du har, du kommer til å angre på at du har solgt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Spørs på om det kan bli litt anger ja.. men må frigjøre litt penger pluss at jeg bruker den ikke lengre.. har kjørt den 1 mil på 3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg