Gå til innhold

SOLGT!!1990 E30 M3 215hk

Mr.Silver
 Share

Anbefalte innlegg

hoit, ca hvilke prisklasse ligger denne i? For vi som ikke er skikkelig bil frelste!
Er man ikke skikkelig bilfrelst så er hverken E30 M3 spesielt eller BMW M-biler generelt riktig bil. Disse er klart dyrere å vedlikeholde enn en vanlig 3-serie/5-serie.

Den må jeg si meg enig i.. E30 M3 er en bil for entusiaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror nok Aftab mente at han ikke har nok kjennskap til slike biler til å vite prisleiet.

Når det er sagt er nok E30 M3 omtrent gratis i drift og vedlikehold i forhold til sine yngre søsken.

Lykke til med salget forresten, selv om du vil angre som en hund etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok Aftab mente at han ikke har nok kjennskap til slike biler til å vite prisleiet.

Når det er sagt er nok E30 M3 omtrent gratis i drift og vedlikehold i forhold til sine yngre søsken.

Lykke til med salget forresten, selv om du vil angre som en hund etterpå ;)

Sant det du sier der.

Takker så mye for det.. Har en liten misstanke om at jeg kommer til å angre som en hund jeg også. Men sånn er vell livet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst jeg blei kåt av den bilen din... men ser desverre etter en pris klasse 130-150 for en bmw for øyeblikket.. men vanskelig og finne den perfekte:) gud fikk lyst på den bilen din! lykke til med salget ditt iaffal, vet at du får den rette prisen for denne bilen:)

mvh John-Erik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst jeg blei kåt av den bilen din... men ser desverre etter en pris klasse 130-150 for en bmw for øyeblikket.. men vanskelig og finne den perfekte:) gud fikk lyst på den bilen din! lykke til med salget ditt iaffal, vet at du får den rette prisen for denne bilen:)

mvh John-Erik :)

Såppas du ja... Men er en ærlig sak det... Må bare skaffe deg de ekstra pengene du trenger da så får du bilen ;) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
hoit, ca hvilke prisklasse ligger denne i? For vi som ikke er skikkelig bil frelste!
Er man ikke skikkelig bilfrelst så er hverken E30 M3 spesielt eller BMW M-biler generelt riktig bil. Disse er klart dyrere å vedlikeholde enn en vanlig 3-serie/5-serie.

er ikke mulig å ikke bli frelst når man har prøvd en :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke mulig å ikke bli frelst når man har prøvd en :twisted:

Morsomme biler ja :) det er helt sikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...