Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Erik E46 Einum skrev:
  Aftab187 skrev:
hoit, ca hvilke prisklasse ligger denne i? For vi som ikke er skikkelig bil frelste!
Er man ikke skikkelig bilfrelst så er hverken E30 M3 spesielt eller BMW M-biler generelt riktig bil. Disse er klart dyrere å vedlikeholde enn en vanlig 3-serie/5-serie.

Den må jeg si meg enig i.. E30 M3 er en bil for entusiaster.

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tror nok Aftab mente at han ikke har nok kjennskap til slike biler til å vite prisleiet.

Når det er sagt er nok E30 M3 omtrent gratis i drift og vedlikehold i forhold til sine yngre søsken.

Lykke til med salget forresten, selv om du vil angre som en hund etterpå ;)

Skrevet
  Dan skrev:
Tror nok Aftab mente at han ikke har nok kjennskap til slike biler til å vite prisleiet.

Når det er sagt er nok E30 M3 omtrent gratis i drift og vedlikehold i forhold til sine yngre søsken.

Lykke til med salget forresten, selv om du vil angre som en hund etterpå ;)

Sant det du sier der.

Takker så mye for det.. Har en liten misstanke om at jeg kommer til å angre som en hund jeg også. Men sånn er vell livet ;)

Skrevet

seriøst jeg blei kåt av den bilen din... men ser desverre etter en pris klasse 130-150 for en bmw for øyeblikket.. men vanskelig og finne den perfekte:) gud fikk lyst på den bilen din! lykke til med salget ditt iaffal, vet at du får den rette prisen for denne bilen:)

mvh John-Erik :)

Skrevet
  SiohZ skrev:
seriøst jeg blei kåt av den bilen din... men ser desverre etter en pris klasse 130-150 for en bmw for øyeblikket.. men vanskelig og finne den perfekte:) gud fikk lyst på den bilen din! lykke til med salget ditt iaffal, vet at du får den rette prisen for denne bilen:)

mvh John-Erik :)

Såppas du ja... Men er en ærlig sak det... Må bare skaffe deg de ekstra pengene du trenger da så får du bilen ;) hehe...

• 2 weeks later...
Skrevet
  Erik E46 Einum skrev:
  Aftab187 skrev:
hoit, ca hvilke prisklasse ligger denne i? For vi som ikke er skikkelig bil frelste!
Er man ikke skikkelig bilfrelst så er hverken E30 M3 spesielt eller BMW M-biler generelt riktig bil. Disse er klart dyrere å vedlikeholde enn en vanlig 3-serie/5-serie.

er ikke mulig å ikke bli frelst når man har prøvd en :twisted:

Skrevet
  weheeE34 skrev:
  Erik E46 Einum skrev:
  Aftab187 skrev:

er ikke mulig å ikke bli frelst når man har prøvd en :twisted:

Morsomme biler ja :) det er helt sikker ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...