Spiritus Sancti Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Kan ta den i innbytte på min E36.. Hvilken E36 er det du har ? s50b32? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Så etter jeg skrev innlegget at han hadde en 1998 modell M3 til salgs. Blir mye å betale for meg imellom å da blir det nok heller uaktuelt med ett bytte ja gitt. Men ellers kan innbytte være aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Hva ligger budet på nå da? Så tidligere i tråden at noen hadde bydd 185k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 har ikke hørt noe fra vedkommende som bydde 185000. Var en som tilbydde meg 160000 igår på sms men det er nok for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Mange klovner som ringer å ikke har penger. Irriterende. Slike som meg det.. Bilgal og uten peng. Men eg sitte heller å ser på nettet og irritera meg øve at eg ikkje vart børsmeglar eller noko slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Litt irriterende med folk som ringer å maser på bilen uten å ha penger. Men sånn har det alltid vært å kommer alltid til å være sånn. Skal vell legge den ut på finn.no når jeg kommer til kai igjen om jeg får tid. Se om det blir noe respons der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Det er sant. Er nok sånt ein må rekna med dessverre. Lykke til. Såg ut til å vera eit flott eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Takk for det du. Vært en del pågang igjen nå. Iallefall to seriøse som som har ringt. Så vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Kan jeg spør hvor mye den gikk for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg