Power-Muzz Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Noen som har "bygd" om slik at det blir parklys og grøftelys? isteden for kjørelys og grøftelys? trenger tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 vri/skyv på bryteren.. Utrolig dumt svart, men kan ikke skjønne annet når du sier det slik hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Tror du må formulere deg på en annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Muzz Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Altså, det er ulovli å kjøre me både kjørelys og grøftelys samtidig. det er en ting. på e-34 min så går det bare ann å ha på grøftelysa hvis man har på kjørelysa. hvis jeg slår på parklys så skrur grøftelysa seg av. hvordan kan jeg gjøre om slik at jeg kan kjøre "lovlig" med grøftelys? (altså park/grøftelys) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Den var ny.. Men tror du trenger noen releer og litt ledning og en søndag med fint utevær... Så ordner det seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 høres jo ut som det er sjukoblet grøftelys på nærlysene. Slik at det ikke er lagt opp til grøftelys slik det egentlig skal. Kjøp deg ledningsnett og alt så kobler du dette på 1 time, det gjorde jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Sjukoblet? Du mener sikkert tjuvkoblet regner jeg med.. Og ja.. Er helt enig.. Dette virker ikke slik det er tiltenkt.. Høres ettermontert ut.. Tåkelysene mine virker på både parklys og kjørelys (Har importert med org innlagte tåkelys) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guhoff Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Han som har ettermontert grøftelysene har tydeligvis brukt nærlys som styrestrøm. Dersom du setter styrestrømmen til parklyset får du det som du vil - altså park og grøftelys. Sjekk ledningene til nærlysene dine, der burde du finne en strømtjuv (et blå liten boks) eller en ledning som er koblet inn i kretsen. Fjern den og sett den på parklyset. Det er den billige måten, ellers må du kjøpe ledningsnett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Var mye meninger her. Forklaringen på hvorfor det virker slik er at fabrikken har koblet for kontinentet hvis jeg forstår det rett. For å ha mulighet til å kjøre til å kjøre tåke med park ligger det en DIY fra Hypolisot her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8937 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 sjekk om du har rett bryter til tåkelysene dine jeg var ute for dette en gang, å da hadde jeg bestilt feil bryter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå