Gå til innhold

Nytt anlegg i e39'en, Noen som har efaring med avic D3?


Anbefalte innlegg

Hei, skal bytte ut anlegget i bilen min nå, og tenkte å kjøpe en Pioneer Avic D3. Spørsmålet mitt da er som følger:

Er det noen som har en slik en, Og som har erfaring med montering osv?

Trenger også tips til hvordan jeg skal få tak i en ramme til den, skjermen skal være 6,1" 16:9.

Håper på raskt svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montering er enkelt, det er bare en plugg (ISO) + GPS antennen, som legges på dashbordet, men din E39, har ikke dobbel din hull i dashbordet, så det kan bli en utfordring. Pioneer har fått laget en hel del monteringsrammer til deres dobbel din spillere, så det er bare å høre med din lokale Pioneer forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, en del av spilleren er vel sjult under en luke. Har ikke sett noen E39, med D3 i, men fant dette bilde på nettet, med en dobbel din spiller (riktig nok en E46, men det er samme prinsipp), så det må nok gå an å få tak i. Jeg vet pioneer hele tiden kommer med nye monteringsrammer.

DSC09762.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Da har jeg montert anlegget i bilen. det kommer en del bilder om noen få dager, det ble veldig bra=) Dobbel din spiller=)

Akkurat dette jeg skal gjøre i min bil.... Hadde vært evig takknemelig om du kunne ha lagt ut bilder og en liten beskrivelse hvordan du gikk fram med montering osv.... Fikk du forresten rattkontroll/knappene til å virke på ny-spilleren.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke multi ratt, men du kjøper en overgang fra bmw kabelen og til den nye spilleren. På den overgangen så står det hva de forskjellige kablene er. F.eks, power +, ground, osv. mute, volum +, - for rattkontroll står det oppgitt i spillerens manual, alt avhengig om spilleren støtter disse da. Min spiller hadde kun muting for rattkontroll så vidt jeg vet, nå sjekket ikke jeg dette så mye i og med at jeg ikke har multiratt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...