GiljeN Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 har en del deler som skal selges... har en hel å pen 535 som kan plokkes fra.alt utenom motor/gir,lednings nett og understell.. har helt å pent interiør,krom lister rundt vinduer,henger feste,lykter(som nye) legger ut noen bilder.spør om det er noe dere lurer på motoren er en 2liter 24V fra en 91mod..fynker helt fint..lekker ikke olje osv..ny vannpumpe og 120A dynamo.. deler kan evt byttes i m5bakfanger/ sidekjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 bumpdisomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Ka ska du ha for den avtagbare delen på hengerfestet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 tror ikke det er avtagbar del :S henger feste står på den "svarte" ikke svenske bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharif Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 skal du selge deler fra den svenske også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 tror ikke det er avtagbar del :S henger feste står på den "svarte" ikke svenske bilen Ja, det såg eg på bildet, men du skrev det lengre oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugo-bmw Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 hvor mye for front/bakfanger? venstre tåkelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 kom med et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 tror ikke det er avtagbar del :S henger feste står på den "svarte" ikke svenske bilen Ja, det såg eg på bildet, men du skrev det lengre oppe. kan ikke se jeg har skrevet det er avtagbart :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Nei. men det jo lov å prøve. Knuue jo tenkes at du hadde glemt det. Men eg har fått tak i nå. Har du viskosevifta fra 2 literen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Hvor mye for motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Nei. men det jo lov å prøve. Knuue jo tenkes at du hadde glemt det. Men eg har fått tak i nå. Har du viskosevifta fra 2 literen? lurer ikke meg har vell d:P men vil prøve å selge motoren komplett først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hvor mye for motor? kom med bud motoren er bra stand å tatt olje skift ofte..servicer er tatt på bavaria (stavanger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 ikke noe automat kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 dodi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå