GiljeN Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 gir vekk karrosen min svensk med alt av understell/ bremser / demper /fjører / diff/ ja hele understellet er montert på bilen. står i stavanger området.. fremre del av understellet er ikke montert.. alt fra en 535. "topp stand" Gis bort mot henting fredag eller lørdag :S
Astri Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Fane eg vil ha an! E den diamantsvarte? Prøve å overtale gubben her eg nå. Den vil eg ha!
GiljeN Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 tja tør jeg ikke svare på..men er ikke mye igjen av den..er vell mest understell som er komplett.kan få me et panser og bakluke. men dette er kun om det blir hentet i morgen. Må ut av lokalet :S bilder kan ses under tråden "min goe gamle e34" hehe
Astri Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 hmm, litt vanskelig å hente i morgen trur eg... Følger rattet med og da. Ka e igjen av kaross deler på an?
axor Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 åssen er det med resten av delene da ? ekspansjonstanken jeg skulle kjøpe osv? kan hente karroseriet jeg tror jeg
GiljeN Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 rattet følger ikke med.. er mest av understell som er komplett men ikke montert framme. så er det jo diff,bremsekraft forsterker.. aircondisjen pumpe eller hva det er jah diverse ting.. mange skriveleifer her
GiljeN Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 panser. ellers er det understellet som henger på
Astri Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 ingen sjermer elle fangere elle bakluke då altså... Det eg trenger...
bmwose Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 hvor mye skal du ha for motoren? har vært på leting en stund, så jeg lurte på om du ville selge den til en rimelig pris
GiljeN Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 har masse deler har også 2 bakluker liggende og et panser .. alt muligt bare p spørre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå