Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jajaja.. Skjedd noe mer her da?

Blir rått og se denne ferdig, men veldig spent på hva slags felger du kommer til og velge, og hvor dyre de kommer til og bli :twisted: Hehe

Skrevet

Har ikke fått gjort så mye mer enda pga mye jobb:( men nå begynner jo gradene å stige litt så man kan stå ute å holde på:)

Skal ha ferie halve mai så skal få gjort ganske mye da:) før den tid vet jeg ikke hva jeg får tid til , men noe småpjusk blir det nok:)

Felgene blir nok dyre vil jeg tro:P men det ser vi nå når den tid kommer:) kanskje jeg får litt hjelp på den biten etterhvert.

• 1 month later...
Skrevet

Nei, det ble kreta tur..Dama spanderte kreta tur i bursdagsgave så fikk gjort fint lite med bilen..Men har hele sommeren på meg:) Har også 3 andre prosjekter på gang så må sjonglere litt. Audi S4'n,Audi 90 Coupe,Celica GTi-16:P

Men det blir litt lettere når jeg får tak i et e30 chassis som er gunstig å bygge på. 2dørs med takluke er stikkordet. Så om noen har dette stående,bare komplett chassis med dører osv uten motor og gir/understell med lite rust så kan det være av interesse. Helst max i omkrets Mo i rana-Trondheim. Må være registrerbart chassis og helst 320/325.

• 1 year later...
Skrevet

Må kanskje blåse litt liv i denne tråden igjen. Jeg har blitt kvitt S4'n som var et pengesluk av dimensjoner med all denne trimmingen så vurderer sterkt å bruke denne stylingen. Hadde vært gøy å ha en e30 som ikke alle har, så vurderer å få ferdigsveist en e30 2dørs jeg har stående som har litt rust her og der for så å hive på stylinga. Det hadde vært ganske greit å sett hvordan det ble med en tøff farge på bilen:)

Skrevet
Må kanskje blåse litt liv i denne tråden igjen. Jeg har blitt kvitt S4'n som var et pengesluk av dimensjoner med all denne trimmingen så vurderer sterkt å bruke denne stylingen. Hadde vært gøy å ha en e30 som ikke alle har, så vurderer å få ferdigsveist en e30 2dørs jeg har stående som har litt rust her og der for så å hive på stylinga. Det hadde vært ganske greit å sett hvordan det ble med en tøff farge på bilen:)

Det høres bra ut, syns du skal gjøre det :lol:

Skrevet

kansje du skulle legge lit xtra tid til å fikse låsene så det ikke blir det "hålet" inn på dørene, kansje glatte ut dørhåntaket også i samme sleng? fjerne det fra dørplata :?::?:

Skrevet

Jeg ser på litt muligheter for å kanskje bruke andre bilmerke-deler. Men det vil bli mye jobb for å få denne ferdig regner jeg med. Mer enn jeg er klar over ved en start. Begynner så fort snøen har smelta litt.

Skrevet

snøen har smelta lit? hehe...gjør som jeg, bygg din egen garasje for bare dine prosjekter.. jaja

men morro skal det nå bli når bilene blir ferdig. hvordan vil du gjøre det med innerskjermene dine bak?

Skrevet

Liten vits i å begynne på garasje nå, er neppe ferdig før vinteren er over uansett:)

Ang skjermene bak vurderer jeg å kutte ut endel av chassiet for å slippe å legge dobbelt (stål + glassfiber). Så blir igjen noe for å få feste til glassfiberskjermene. Skal også bøye til og sveise hjulbuer slik at det blir tette buer som går i ett med glassfiberen. Vurderer også å få tak i m3 glassfiberluke bak for å komplettere looken med C-stolper og opphøyd lokk.

Gjør jeg ting på denne måten blir jeg nødt til å sveise inn litt kryss-stag for avstiving regner jeg med siden jeg fjerner mye stål på sidene. Noe jeg tror vil gå helt fint:)

I første omgang er det bare utvendig som blir prioritert. Blir å rive ut rubbel og bit av interiøret slik at jeg får full oversikt og enkel tilgang til alt.

Har også fundert på å bygge om fronten med noen andre hovedlykter enn orginalt på E30, kanskje også bygge om hekken litt for andre lykter men dette vil det komme litt info om hvis det skjer og når den tid kommer. Hadde vært gøy å tatt den helt ut når man først er i gang, siden det ikke er ofte man bygger om bilen såpass mye som denne blir.

Kom gjerne med tips om hvilke lykter dere hadde tror hadde vært fint å modde på en e30:) Har sett for meg litt av hvert selv, men hadde vært gøy å sett hva dere mener. Ta gjerne med bilder.

Har også tatt høyde for at det er de som mener bilen skal være helt orginal i front og hekk hva lys angår, det skjønner jeg.

Jeg vil uansett bygge på kitet før jeg begynner å modde noe lykter, slik at jeg får sett hvordan den blir først med orginalt lyktesystem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...