Gå til innhold

Hamann E46 330i SMG! Nye bilder side 3.

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var noe utenom det vanlige :D Rå bil. Hvordan blir lyden med K&N filteret, merker du no bedre effekt? Spør siden jeg vurderer et slikt kitt til min E46 328

Lyden av KN-filteret er griserått! Merket litt mer drag, men tror det løsner litt bedre når grenrørene kommer på plass. Dette er er filter-kit som sagt. Kollevold tar 4500 kroner for det, og jeg kjøpte det hos noen som heter JB Performance på ebay til 2000 inkl frakt!! For min del er det bare glemmesak å handle i Norge! Overpriset deluxe! Kommer til å kjøpe bremser og resten av det jeg mangler fra USA og få det over med jetcarrier.

Tror jeg bestiller kittet over på ebay :P Hva er det K&N kittet heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var noe utenom det vanlige :D Rå bil. Hvordan blir lyden med K&N filteret, merker du no bedre effekt? Spør siden jeg vurderer et slikt kitt til min E46 328

Lyden av KN-filteret er griserått! Merket litt mer drag, men tror det løsner litt bedre når grenrørene kommer på plass. Dette er er filter-kit som sagt. Kollevold tar 4500 kroner for det, og jeg kjøpte det hos noen som heter JB Performance på ebay til 2000 inkl frakt!! For min del er det bare glemmesak å handle i Norge! Overpriset deluxe! Kommer til å kjøpe bremser og resten av det jeg mangler fra USA og få det over med jetcarrier.

Til 330i heter det 57i-1001 FIPK. Hvilken bil skal du ha til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjukt flott bil må eg berre sei :wink: . Du jobber vell ikkje tilfeldigvis på bmw på kostad? får såg bilen bakom bygget for ei stund siden.

Var det idag du så den? Inne for bytte av SMG-kasse. :( Nei jeg jobber ikke på Jæger, er bare god kunde. Kassen skal tas på garanti/reklamasjon/goodwill så jeg skal ikke betale noe.

Venter den tilbake kanskje i morgen. Skiltene får komme når 530'en er solgt. Dyrt med bil i Norge vet du! ;) 200.000 rett i statskassen... det er ikke kjipt det! Jævla kommunistland sier bare jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil :)

Men angående røde kalippere, du tror ikke det vil bryte veldig opp med tanke på at resten av bilen er så mørk?

Vil jo matche skiltene :)

Pen E46 uten tvil, men sedanen er dessverre ikke min favoritt..

Hva konkret har Hamann gjort med denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men angående røde kalippere, du tror ikke det vil bryte veldig opp med tanke på at resten av bilen er så mørk?

Vil jo matche skiltene :)

Pen E46 uten tvil, men sedanen er dessverre ikke min favoritt..

Hva konkret har Hamann gjort med denne?

Chip, eksos, valsing av hjulbuer, Hamann felger med ett dekk som er utviklet i samarbeid med Hankook. Jævla bra dekk. Bedre enn Michelin Pilot Sport SP2! Jeg har SP2 dekket på 530'en min og Hankook er bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er meningen at det skal bryte. Felgene er svarte, bilen er svart rutene er svarte skivene skal være sølv og calipperene røde. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjukt flott bil må eg berre sei :wink: . Du jobber vell ikkje tilfeldigvis på bmw på kostad? får såg bilen bakom bygget for ei stund siden.

Var det idag du så den? Inne for bytte av SMG-kasse. :( Nei jeg jobber ikke på Jæger, er bare god kunde. Kassen skal tas på garanti/reklamasjon/goodwill så jeg skal ikke betale noe.

Venter den tilbake kanskje i morgen. Skiltene får komme når 530'en er solgt. Dyrt med bil i Norge vet du! ;) 200.000 rett i statskassen... det er ikke kjipt det! Jævla kommunistland sier bare jeg..

Janei det er heilt ville priser..menmen, koster å være kar;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er til en 328i. I GS katalogen jeg fikk så er det et K&N kit og det heter KN 57i-1000 og koster 3.216 kr

Og så lurte jeg på hvor stort kon filtert ditt er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er til en 328i. I GS katalogen jeg fikk så er det et K&N kit og det heter KN 57i-1000 og koster 3.216 kr

Og så lurte jeg på hvor stort kon filtert ditt er?

Vet ikke. Står vel i KN katalogen. Men 57i-1000 stemmer vel sikkert bra. Bestill hos JB Performance på Ebay. Seriøs selger. Fikk sporingsnummer med en gang av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oja, so passa ja. Var no godt du fekk det på reklamasjon då :wink: Nei, var ikkje i dag eg såg den, er ei lita stund siden no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...