Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare sjekker om det er interesse for diverse e34deler da jeg kun skal ha girkasse fra en bil..alle delene er demontert og klare for levering...

89 E34 520i;

Interiørdeler, midtkonsoll, dørsider, grått stoff.

- Komplett bakstilling med diff og bra bremser, denne sitter det mellomaksling tilpasset M30-motor med manuell gir på, dvs. at man kan putte M30 i en 520i med denne mellomakslingen

Komplett forstilling. Helt standard 520-forstilling med bremser og fjærbein, bra skiver og klosser.

- Bremsekraftforsterker.

Bremsevæskebeholder.

- Servovæskebeholder.

'90 E34 535ia:

Her er i utgangspunktet alt man trenger for å bygge om hvilken som helst E34 til 535ia, inkludert pedaler og hele pakka, med unntak av ledningsnett, vannpumpe, fjærbein foran og girkasse og kanskje noe småplukk.

- Bremseskiver bak og hovedstrømkabel.

- Katalysator (har 2 stk).

- Eksosanlegg.

- Bakstilling, uten fjærbein/dempere, mangler også boltene for å feste drivakslingene til diffen.

- M30B35 (3.5-liters motor) , 151.000km, mangler vannpumpe og trolig ledningsnett. Et par reimhjul, kjølevifte, dynamo, LMM, fordelerlokk og rotor er løst ved siden av (kun tatt av motor).

- Hjerne til motoren over (M30B35)..

- Kjølevæsketank, div. ledningsnett, girspak++.

'90 E34 M5 3.6:

- Midtkonsoll i svart skinn.

- Servotank stor type (til EDC-dempere og servostyring).

- Varmeskjold midten.

- Pedalstell med tenningslås og nøkkel.

- A/C-radiator med diverse rør.

- Diverse nye støtdempertårndeler (par av alt).

- Blinklys/hovedlysspak.

- Servopumpe, med uttak til EDC-dempere.

- Luftinntakskanal (passer original M5-fanger).

Diverse:

- ABS-enhet E34.

- Coil (passer flere E34-modeller).

- Frontfanger med tåkelys og lister, sliten fanger i diamantsvart, knekt nederst.

- Bakfanger med lister, diamantsvart, utskåret til dobbel eksos, kurrant fanger.

- "Custom" eksosanlegg, bakpotte med dobbel chrome-stuss, og en liten mellompotte, har stått på M535i-motor i E34, heftig lyd

- Oljekjøler M30 (fra E28 M535i, stått i E34).

- Brukt clutch og utløserlager, tror dette er fra en M30B34 (E28 M535i).

- Lufteventil bak i midtkonsollet, mot baksetet, der mange har et oppbevaringsrom.

- Rørbend som passer til de fleste konfilter.

- 3 stk. 15" krysseke originalfelger med veldig lite brukte Vredestein piggdekk (ET for 5/6/7/8-serie).

- Motorvarmerelement til M30-blokk (stått på E34 535i) med det man trenger av kabler for å få liv i det (støtfangerkontakt og løs ledning til å plugge i stikkontakt), type Calix RE208-element, 650W, reservedeler på Mekonomen. Brukt i 2-3 måneder.

- E34 spylervæsketank med pumpe, med ekstratank og ekstrapumpe, (sikkert til intensivspyling eller lyktespylere?).

- 4 stk. 17x8.5" Borbet A-felger, lav ET (5/6/7/8-serie), ripete og uten senterdeksler, en felg er lakkert svart, så de bør med andre ord pusses ned og lakkeres.

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

litt usikkert..har ganske masse om jeg henter...skal nedover til helgen og hente ting..men ingen vits å hente noe om jeg ikke får solgt ting...

Skrevet

jeg skulle hatt casterstag`ene om du har noen friske liggende, er mye i Oslo så kan hente dem der jeg :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...