///MPower Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 fin bil og jente som eier trekker ikke akkurat ned. men enig med steffan om de frontlyktene... ot: hva slags e34 touring er det? kor stor er de alpina felgene?
Ad|oS Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Er vel minst 19", vil tro 20". Ikke mye gummi på dem!!!
Susii Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 de er 20" orginale alpina. bilen er en chippa 525tds ombygd til 6 trins girkasse. va da volsomt, liker lyktene mine jeg de gjør bilen min søt hehe
Susii Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 Grei bil dette. Er jo faktisk litt fart på disse bilene, hvertfall med en liten chip hehe Hella-lykter er ikke så dumt, men gjør seg bedre i svart enn chrome. Ellers må jeg si du har bra planer for bilen. Ikke dumt med flere jenter inne på forumet også Takk takk Ja, jeg prøvde de i svart en stund. Men likte de bedre i blanke:p Kanskje det er fordi jeg er jente at jeg liker de så godt hehe Ja, chip blir det til sommeren
aloebiz.net Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Hvordan går 325TDS? Er det no drag???? Høres den ut som en traktor? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på å kjøpe meg en billigere dieselbil...
eriklepe Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Hvordan går 325TDS? Er det no drag????Høres den ut som en traktor? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på å kjøpe meg en billigere dieselbil... fra 0-100 er det ingen racerbil.Tror faktisk den bruker nærmere 10 sek. Men forbikjøringer 60-120 eller 80-140 tar den med storm og suser forbi det meste. pga 6 sylindre høres ikke denne motoren ut som en traktor. Når den er kald bråker den VELDIG mye mer enn når den har fått temp. egentlig litt rå lyd ved pådrag. Jeg har fått alle mine trafikkbøter i 325tdsen
Susii Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 hehe, enig i det han sa typen har jo samme som meg bare en stor og tung turing, den er chippa og bytta gir kasse på.. er noe helt annet og kjøre den, mye bedre bunndrag enig i at den kan være litt lat i lav fart, men nå etter jeg bytta diesel pumpe har bunndraget komt seg myye Er en veldig god bil, og som eiriklepe sa, den bråker når den er kald, men har en deilig lyd når den får opp temp, spesielt på pådrag ;D er ingen dum bil og kjøpe
Eksos Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Fin bil de der, ser framover til å se den på diverse treff fremover Går en chippa 325tds her ute med eff. anlegg, gromlyd i den! Fått bytta de horrible baklyktenne forresten? En her ute har jo starta web-shop nå, 1090 inkl. frakt.. (kan sikkert hentes å få avslag) http://www.st-import.no
Eksos Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Ett ord : Lexus.. Sota, men anyhow.. Forresten nettop derfor jeg lurte, ser ingen bilder av dem..
aloebiz.net Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Hmm har du sett bilen på ordentlig da? Det er ingen bilder av boklyktene her hvertfall.. Hver gang jeg hører ordet lexus så svir det i sjela merker jeg :S
Eksos Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Har ikke sett den IRL nei, men veit det sto det på bilen da den ble kjøpt.. Begge er medlem i Ålesund-Gatebilklubb..
Susii Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 hehe, takk og er veldig enig de var forferdelige, jeg kunne leke tivoli bak de. ble en del bedre når de ble sota. men de SKAL byttes ut ja. Har bare blitt gjort en del annet i det siste så knapt om penga akkurat nå... Lov og ikkje kast meg ut av formumet når jeg legger ut dette bilde da de skal byttes
Steffan C Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 ser du har turing, skal legge ut ett bilde av samboeren min sin bil Se her ja, fin Touring! Men dæven steike hvor høy den ser ut med de 20" Alpina felga .
mhane Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 325 tds er en kjempebil. Etter en liten chip hos Normantic (nordhordaland) så gikk ihvertfall min akseptabelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå