Susii Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Min 325TDS, E 36 Heisann, er en jente på 20år fra ålesund som er ny her inne Her er skuta mi ble kjøpt på min 18års dag Ting som jeg har gjort i det siste/ skal gjøres snart: - nytt skinninteriør - ny diesel pumpe, termostat - midt konsoll - nye felger ( 18" bbs motorsport ) - kjøpt meg M3 skjørt og bakrute senker - Nye bilstein dempere og apex fjører er på - Chip til sommeren? meg
Mexos Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Hehe, velkommen til forumet Liker rattstillingen din Joda, fin nøkkelhanke, men hva med noen bilder av hele bilen? Så ganske bra ut
maurtin Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 ja gratulerer med pen bil og velkommen til forumet:) Men som mexos sa så hadde det vært fint med bilder av hele bilen;) Gjerne mange bilder, vi liker det best!
Susii Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Bilde med gamle sommer felgene mine Inne i garasjen og behandla skinn seta mine. Skulle ta motorvask. nye felgene Skal komme med fler bilde nå snart når valsingen av hjulbuene mine er ferdig, nytt coilover er på og ny felgene er på
EirikL Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Vælkømmin til gards! Artig med jenter som er skikkelige gearheads Planene høres spennende ut. Men legg ut flere bilder av bilen før oppgraderingene, så blir det lettere å se hvor mye bedre det har blitt.
Steffan C Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Velkommen til Norges største BMW forum, og artig at det kommer flere jenter hit . Fin E36, og herlige BBS felger! Men er ikke så fan av frontlyktene .
Susii Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Takk takk, hver sin smak ser du har turing, skal legge ut ett bilde av samboeren min sin bil
Mexos Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Mauritz blå? Fin farge det Ser ut som en pen bil, og bbs felgene blir nok kjempefine på
Susii Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 takk nei, den er blå metallic. men er veldig lik Mauritz blå. Har en kompiss som har en 318is som er den fargen og det er ikke så mye om og gjøre
Superbeetle Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Hei:) Pen bil, blir nok ordentlig kult med mer senk og bbs felgene Kult med jenter som styler bil....
Susii Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 takk Ja, jeg elsker og styre på rakk ikke begynne i dag, men i morgen blir det montering av nytt midtkonsoll og armlene i skinn
eriklepe Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 grattis med ny bil! kjekk bil dette for en 18 åring! Jeg skal selge min 325tds nå snart etter den er blitt hellakkert(min sambo har kjørt den siden hun var 19 så jeg synes hun fortjener en ny nå). Vil du si meg hva du ga for denne? Jeg vet ikke helt hva jeg kan forlange for min. Send meg gjerne en pm om du ikke vil ta det her.
Ad|oS Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Grei bil dette. Er jo faktisk litt fart på disse bilene, hvertfall med en liten chip hehe Hella-lykter er ikke så dumt, men gjør seg bedre i svart enn chrome. Ellers må jeg si du har bra planer for bilen. Ikke dumt med flere jenter inne på forumet også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå