RobertN Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Noen som har erfaring med disse dekk merkene i 18" eller annet Nankang 235/40 ZR18 Linglong 235/40 R18 Federal 235/40 R18 Er sommer dekk det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Gå inn på autopower.se forum og søk på de forskjellige navn så får du andres erfaringer,nankang er vel ett brukbart dekk når man først skal handle billig,men har ingen planer om å prøve det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Lurer litt på dekkerfaringer jeg også, er ute etter noen som ikke er så himla dyre. De jeg har hatt tidligere var Vredstein Ultrac som kostet 3000,- pr dekk og det blir litt i drøyeste laget nå. Jeg er ute etter et dekk i medium og nedover prisklasse, men ikke billigste jallagummien som er å oppdrive . Ser helst at dekket takler litt vann da jeg har hørt litt av hvert om billigdekk og vannplaning. Skal ha i dimmensjonen 235/45-17 -sommerdekk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Goodyear skal visst være greie iforhold til pris. Tror jeg kommer til å velge goodyear denne gangen. Bruker å komme relavtivt fra ut i diverse dekktester. Nexen er visst et ganske OK dekk selv om det er et av de billigeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Har kjørt mye på Goodyear F1, knallfornøyde med de. Anbefaler og heller legge litt ekstra penger i dekk for og få gode fremfor dårlige. Gode dekk er viktig! Hjelper lite med det beste av understell og de kraftigste bremsene, om dekkene er dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Mener også du bør legge litt penger i dekk da det faktisk er dem som holder deg på veien hehe Har selv hatt Nankang, og det er ikke så aller verst dekk med tanke på prisen. Greit feste på tørr vei, noe mer ustabilt på vått føre og slites litt fort. Relativt lite støy og sporer heller ikke så mye. Handler du dekk på rett sted betaler du ikke så mange hundre kroner ekstra for kvalitetsdekk, så kanskje noe å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 nankang i 225-45-17 funker hvertfall, men er jo grenser for hvor hardt man kan få kjørt med en 316:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Knallfornøyd med Nankang Ns2 Til vanlig bruk på mine biler kjøper jeg ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Har skrevet dette en del ganger her inne nå; men har også gode erfaringer med Nankang NS-II, prisen tatt i betraktning. Lite sporing, lite støy, og veldig bra grep på tørr asfalt. Litt mer usikkert på vått, men fortsatt brukbart, ihvertfall når det var nytt. Opplevde bilen som litt ustabil i veldig høy fart, men er ikke 100% sikker på at det var dekkene. Tror det må være helt i toppen i økonomiklassen. Roadstone vil jeg ikke anbefale. Ekstremt mye sporing, og syns ikke det virker bra på støy heller. Har bestilt Falken FK452 nå - det er litt dyrere, men skal være kjempebra. Har lest mye tester av det, og alt er positivt. One Motoring beskriver det som helt i toppen med de dyre merkene. Leste også en del om det på e46fanatics.com og en Mazda RX8-klubb. Der var det flere som kjørte freskt med det. Kommer nok tilbake med rapport etter jeg har fått brukt det litt. Følte ikke jeg kunne gå dyrere siden dimensjonene mine er steike dyre. Ellers; Et greit nettsted å ta en titt for dekkreviews av privatpersoner er www.tyretest.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Har kjørt Falken FK452, og vil si at disse er knallgode prisen tatt i betraktning! Lite sporing og lavt støynivå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Takk for deling av erfaring Kjørte 60 000 på under et år med E34 touring på 225 og 255 (Kumho)og var lite fornøyd før jeg byttet til Nankang. (ca siste >20 000) Skal sjekke Falken og gi tilbakemelding jeg å. Synes det er greit å kjøpe ok "økonomi" dekk til hverdags, da det blir noen Km pr år på bilene i min familie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Skal prøve meg på Nankang NS-2 tenker jeg takk for deling av erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Vært greit om du hadde postet når du hadde prøvd Hvordan er Falken i forhold til Nankang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Skal jeg gjøre, venter bare på sommerfelgene før jeg kan teste det. Har ikke prøvd falken tidligere desverre. Har kjørt noen goodyear tidligere men dette var vel heller dyre dekk, veldig gode men var vel 1800per dekk til 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Han kompis snakket at han var fornøyd med Toyo dekkene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå