Mari Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Hei lurer på om noen veit vor bankesensoren på M50b25 er? Takk for alle svar
flo1 Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 ja den ligger midt under den beholderen for blinklys olje, men du burde koble den om med 1meter grønn overledning.
Mari Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Er de ikke bankesensor på de motorene? jeg søkte opp den delen på gs. å da var de bilde av denn men de var ikke bilde vor denn skulle stå!??
RMY Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Mener de ligger under innsugsmanifolden. Skrudd rett i blokka utenfor sylinder 2 og 5, totalt 2 stk.
Mari Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Hmm mener jeg ikke har noe dær jeg bare to skrue hull va er de Bankesensoren skal kobles på da? Takk for svar
Mons1 Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Trur det er M50TU som har bankesensor. Disse motorene har også en annen luftmengdemåler. Gammelbilen; 1990mod 525i M50 hadde ingen bankesensor som jeg kunne se. Forresten hvorfor spør du? RS Hmm mener jeg ikke har noe dær jeg bare to skrue hull va er de Bankesensoren skal kobles på da?Takk for svar
Mari Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Er de noen som veit om de skall være bankesensor på M50B25???
Rayman Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 jo, 2.stk under innsugsmanifoilen skrudd inn i toppen. Ser du på bilde av toppen på gs-bildeler så er det nr 6 og 8.
TB328i Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Hmm mener jeg ikke har noe dær jeg bare to skrue hull va er de Bankesensoren skal kobles på da?Takk for svar ledningsnettet.. er det ikke sensorer, og ikke ledninger å koble de på, har du ikke bankesensor. let i ledningsvirrvarret under innsuget etter en eller to ubrukte kontakter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå