Timothy S Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Hei folkens, ny her jeg.. Kommer fra en mitsubishi galant stasjonsvogn 97 årgang til da en ny herlighet som er da en E36 318IS... Har faktisk ikke hentet den ennå, må først få solgt gamle bilen. Men har fått en god idè om hvordan den er og oppføre seg. Bilen er en gammel sivil bil fra Stuttgard, Tyskland, har kjørt 180000 og nettopp overhalt motor for noen mnd siden. SuperSprint system og chip er der, så noen få xtra hester i denne her ja! hehe... Jeg gleder meg til og hente denne her, den står i Oslo, å jeg håper gamle bilen blir solgt snarest så jeg har en god bil og cruise rundt i nå som sommeren nærmer seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Sivil bil, som i sivil politibil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 oi oi... hørtes spennende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timothy S Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Sivil bil, som i sivil politibil? Jepp, som i sivil politi bil.. Husker ikke hvor lenge siden den var det men hvertfall ca 6 år siden den stod i tyskland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timothy S Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Her er noen smakebiter på hva jeg har i vente. Skal nå om en ca 2-3 uker hente denne ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Prøv en gang til så vi får se bilde av herligheten Er det coupe eller sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timothy S Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Det er en coupè Trenger en M3 front her kanskje, noen som har en? Helst i diamond black SuperSprint anlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 m front, skjørter og lister, så er du godt på vei... og en god vask kanksje (les; polering) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timothy S Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 m front, skjørter og lister, så er du godt på vei... og en god vask kanksje (les; polering) Har gått igjennom autogeek.net sine sider, sett video og lest godt på tips og råd.. Kanskje det kommer en bøtte eller to med produkter i posten snart, er visst utrolig brae produkter har jeg hørt!! Gleder meg til sommeren Dette er jo drømmen da, så jeg skal gå for noe liknende denne her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 høres bra ut har sverget til maguiars jeg det meste til bilpleie... ikke dumt "mål" det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 M3-front, skjørt, lister, bakfanger (sannsynligvis) GT-spoiler med spacere og GT-leppe i fronten. I stedet for å kjøpe den orginale leppa kan du gå for Rieger sin kopi til en brøkdel av prisen, og finnes greie kopier av vingen også. Kan vel få tilpasset noen spacere til dem også hehe For 10tusen + lakk er du godt på vei dersom du kjøper brukt! Lykke til hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Stilige politibiler de kjører i tyskland da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timothy S Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Stilige politibiler de kjører i tyskland da;) HEHE, ja ikke sant.. Er vel sikkert kjørt som sivil med det samme den kom ut i Tyskland regner jeg med.. Var bare noe forrige eier fortalte meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå