Hesleskaug Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Skal senke min E30 nå. Har på 15" BBS RM. Har prøvd 60/40 senk fra KW, men da ble den for høy bak. Hvor lav bør jeg ha den bak? (Så det er mulig å kjøre med den.) Er det noen som har ideer for et godt kit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 kompis av meg hadde 60/60 med 17" bak, jeg synes det var for lavt bak med tanke på hjula (var en facelift) kan tenke meg det ser bra ut på din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Er redd det blir veldig lavt men :S Norske veier blir jo ikke fikset Forslag til hva jeg burde kjøpe? Skal brukes litt på bane også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 H&R 35/35. Bruk den korte fjæringsbegrenseren fra M3 og du får nesten like lang fjæringsvei som originalt. Hvis du har facelift må du bruke ekstra tykke fjærunderlag bak, f.eks fra div E46 el. E36 Compact, slik at det blir seende noenlunde bra ut. Husk at du må ha sportsdempere fra f.eks Koni (bruk den for M3=stivere inndemping) eller Bilstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Vil ikke dette gape noe veldig med mine 15" med 205/50 i front og 215 /45 bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 jeg hadde 60\40 på mi e30 med 16 tommere på...det va fint etter mitt syns lite gap mellom bue og dekk\felg.....og så står den litt på nesen som jeg sys er fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 jeg hadde 60\40 på mi e30 med 16 tommere på...det va fint etter mitt syns lite gap mellom bue og dekk\felg.....og så står den litt på nesen som jeg sys er fint:) Tyskerstuk Det er det jeg har nå. Syns det blir litt vel mye gaping bak ettersom jeg har 215/45/15 bak. Skikkelig usikker på hva jeg skal kjøpe. (Har tenkt på justerbart. Men er en utgift uten like) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30stig Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 jeg har senket den 75/30 lr 40 det er ubrukelig lavt.. jeg tar nedpå over alt! har bbs 15" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 nei det er ikke så enkelt og bestemme seg for slikt.....men det er jo enn mulighet og senke 60mm bak men det kan bli for laft og....lykke til håper du få et bra resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Vil ikke dette gape noe veldig med mine 15" med 205/50 i front og 215 /45 bak?? Ja. Du bør enten senke mere eller bytte til 205/55. Jeg regner med at du har en E30 før facelift, noe som betyr at du må senke 50-60mm bak for at det skal se brukbart ut med din dekkdimensjon. Jeg synes 35/35 og standard 205/55 ser bedre ut enn trillebårhjul og skamsenk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Tror jeg går for 60/60mm KW. Er fornøyd med dekkdim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 fine den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå