jensemann23 Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Hadde Sonar SX-1 i 225/45-17 i fjor sommer. Fra mai til oktober, 10.000 km, ble de helt utslitt, er nå ca 1,5 mm mønster igjen... Vet det er møkkadekk, men fler som har slitt de ut sååå fort?
Gunnar Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Vet om folk som har slitt de ut på dager.. kommer jo helt an på kjørestil. Er vel bare å bytte til noe bedre. Gummien kommer ikke tilbake.
Mafia Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Hehe, the king has spoken. Mener å huske de dekkene der, de hadde godt grep på veien, litt sleip på vått føre? Fikk bare gode tilbakemeldinger av folk som kjøpe dem. Men det var vel ikke all verden av mønstredybde på de dekkene til å begynne med.
jensemann23 Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 stemmer, godt grep på veien. Var faktisk ganske bra mønster på dem da de var nye. Jeg begynte å lure om det var bilen min som slet dekk, men det var jevnt slitt så ..
Mafia Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Det er vel veldig myk gummi da... siden myk gummi blir fort slitt. Men hard kjørestil går hardt utover dekkene... vet ikke hvordan du kjører.
jensemann23 Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 kjører ikke spesielt hardt nei. Er tross alt en 318i jeg har:P
Kenzuke Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Du kan jo bremse hardt fordeom Jeg kjørte med noen billigdekk av typen WanLi 225/45-17. (morro navn), de var også veeldig myk i gummiblandingen og hadde godt veigrep. Tror de holdt ut 2 sesonger, og da vare de bare slitt på innsiden. De ble uansett byttet da jeg kjøpte nye felger. De hadde lett kunne blitt brukt en sesong til. Der har du noe å sammenligme med
hagenisse Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Wanli har godt veigrep?! De wanli'ene jeg har prøvd (samme dim) har vært på nivå med piggfritt. Mao helt håpløst.
mbkomfort Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Billige dekk = dårlig grep med brukbar levetid eller dårlig levetid med brukbart grep. billigdekk = ofte dårlig grep på våt vei.
BreitBau Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Dyre dekk = Jævli godt veggrep=Myk gummiblanding = Utslitt etter en sesong=Gå for litt rimeligere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå