Gå til innhold

Bmw e36 328 Kompressor Selges

Prodigt
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du nettopp handlet denne bilen? Så den til salgs i østfold just ser du :) Ikke fornøyd? :P

Er utrolig fornøyd med den faktisk! den er utrolig morsom:) og går bra!

Men det kom et baksmell på mitt økonomiske liv. og har rett og slett ikke råd til å ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du tatt et bilde av midtkonsollen så jeg får se hvilken type air conditioning og kjørecomputer det er på den? Evt. fortalt om det er digital A/C og største computer (18 knapper)?

Litt synd det er M3-lister i døråpningen på en ikke-M3, men det er jo enkelt og relativt rimelig å bytte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser på innsugs manifoilden at det er M50 også. så det er ingen tvil!

Må bare legge til at det er ganske stor forskjell på disse motorene.

Så tror nok du må litt ned i pris IOM at den motoren er mye eldre enn M52.

Etter hva jeg har hørt så er m50 mer egnet for komressor/turbo og tåler mere ladetrykk hovedsaklig pga m52 er alu blokk vs 50 som er stål..

Motoren kan likevel være en 2.8 liter da veiven til m52b28 passer i m50.

Er på ngen måte mindre verdt heller omvendt etter mitt syn hvis detter er en m50 med 2.8 veiv... :)

Ja, fult mulig at du har hørt det. Men det gjelder ved virkelig LADETRYKK! ikke lite ladetrykk. Jeg har hørt at M52B28motoren tåler mer ladetrykk ved orginal motor uten at stempler ryker.

Sant det ja, en m52 har smidde stempler, noe en m50 ikke har.

Blokka er ikke det som ryker først, for å si det sån..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du tatt et bilde av midtkonsollen så jeg får se hvilken type air conditioning og kjørecomputer det er på den? Evt. fortalt om det er digital A/C og største computer (18 knapper)?

Litt synd det er M3-lister i døråpningen på en ikke-M3, men det er jo enkelt og relativt rimelig å bytte ut.

Det er den store kjøre computeren. a/c,en er den med skru knapper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser på innsugs manifoilden at det er M50 også. så det er ingen tvil!

Må bare legge til at det er ganske stor forskjell på disse motorene.

Så tror nok du må litt ned i pris IOM at den motoren er mye eldre enn M52.

Etter hva jeg har hørt så er m50 mer egnet for komressor/turbo og tåler mere ladetrykk hovedsaklig pga m52 er alu blokk vs 50 som er stål..

Motoren kan likevel være en 2.8 liter da veiven til m52b28 passer i m50.

Er på ngen måte mindre verdt heller omvendt etter mitt syn hvis detter er en m50 med 2.8 veiv... :)

Ja, fult mulig at du har hørt det. Men det gjelder ved virkelig LADETRYKK! ikke lite ladetrykk. Jeg har hørt at M52B28motoren tåler mer ladetrykk ved orginal motor uten at stempler ryker.

Sant det ja, en m52 har smidde stempler, noe en m50 ikke har.

Blokka er ikke det som ryker først, for å si det sån..

Allså når det er papirer fra GS at det er har blitt byttet motor i den. og motor størrelsen er 2.8l så burde det vel nesten vær det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allså når det er papirer fra GS at det er har blitt byttet motor i den. og motor størrelsen er 2.8l så burde det vel nesten vær det.

Det er ikke en original 2,8 liter i bilen din! M50 ble ikke levert med dette volumet. Som mange andre har sagt kan det være en stroket (vil si å øke slaglengde) M50B25 TU (technical update = vanos)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Litt synd det er M3-lister i døråpningen på en ikke-M3, men det er jo enkelt og relativt rimelig å bytte ut."

hele bilen er jo m3 styla uten å være en m3 da...

M3-styling er en ting, dette ble jo levert på enkelte andre modeller også, som oftest i form av M-tech som er nesten identisk. Noe annet blir å sette på merker som sier noe om en konkret modell.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en original 2,8 liter i bilen din! M50 ble ikke levert med dette volumet. Som mange andre har sagt kan det være en stroket (vil si å øke slaglengde) M50B25 TU (technical update = vanos)

Er 2 muligheter hvis det faktisk er 2,8 liters volum, og begge ville jeg betalt mer for enn en 2,5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...