prebols Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Har du nettopp handlet denne bilen? Så den til salgs i østfold just ser du Ikke fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Jeg setter pris på om folk som ikke er intresert i bilen, og bare skal si hva bilen er verd og ikke verd kan holde seg vekke fra tråden min! Bilen selges høysbudene!! Bud på bilen til nå er 140k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Har du nettopp handlet denne bilen? Så den til salgs i østfold just ser du Ikke fornøyd? Er utrolig fornøyd med den faktisk! den er utrolig morsom:) og går bra! Men det kom et baksmell på mitt økonomiske liv. og har rett og slett ikke råd til å ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Det tenker jeg nok den er Den var veldig pen ihvertfall! Passe stylet og har hatt samme felger selv <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Kunne du tatt et bilde av midtkonsollen så jeg får se hvilken type air conditioning og kjørecomputer det er på den? Evt. fortalt om det er digital A/C og største computer (18 knapper)? Litt synd det er M3-lister i døråpningen på en ikke-M3, men det er jo enkelt og relativt rimelig å bytte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 "Litt synd det er M3-lister i døråpningen på en ikke-M3, men det er jo enkelt og relativt rimelig å bytte ut." hele bilen er jo m3 styla uten å være en m3 da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Man ser på innsugs manifoilden at det er M50 også. så det er ingen tvil!Må bare legge til at det er ganske stor forskjell på disse motorene. Så tror nok du må litt ned i pris IOM at den motoren er mye eldre enn M52. Etter hva jeg har hørt så er m50 mer egnet for komressor/turbo og tåler mere ladetrykk hovedsaklig pga m52 er alu blokk vs 50 som er stål.. Motoren kan likevel være en 2.8 liter da veiven til m52b28 passer i m50. Er på ngen måte mindre verdt heller omvendt etter mitt syn hvis detter er en m50 med 2.8 veiv... Ja, fult mulig at du har hørt det. Men det gjelder ved virkelig LADETRYKK! ikke lite ladetrykk. Jeg har hørt at M52B28motoren tåler mer ladetrykk ved orginal motor uten at stempler ryker. Sant det ja, en m52 har smidde stempler, noe en m50 ikke har. Blokka er ikke det som ryker først, for å si det sån.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Kunne du tatt et bilde av midtkonsollen så jeg får se hvilken type air conditioning og kjørecomputer det er på den? Evt. fortalt om det er digital A/C og største computer (18 knapper)?Litt synd det er M3-lister i døråpningen på en ikke-M3, men det er jo enkelt og relativt rimelig å bytte ut. Det er den store kjøre computeren. a/c,en er den med skru knapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Man ser på innsugs manifoilden at det er M50 også. så det er ingen tvil!Må bare legge til at det er ganske stor forskjell på disse motorene. Så tror nok du må litt ned i pris IOM at den motoren er mye eldre enn M52. Etter hva jeg har hørt så er m50 mer egnet for komressor/turbo og tåler mere ladetrykk hovedsaklig pga m52 er alu blokk vs 50 som er stål.. Motoren kan likevel være en 2.8 liter da veiven til m52b28 passer i m50. Er på ngen måte mindre verdt heller omvendt etter mitt syn hvis detter er en m50 med 2.8 veiv... Ja, fult mulig at du har hørt det. Men det gjelder ved virkelig LADETRYKK! ikke lite ladetrykk. Jeg har hørt at M52B28motoren tåler mer ladetrykk ved orginal motor uten at stempler ryker. Sant det ja, en m52 har smidde stempler, noe en m50 ikke har. Blokka er ikke det som ryker først, for å si det sån.. Allså når det er papirer fra GS at det er har blitt byttet motor i den. og motor størrelsen er 2.8l så burde det vel nesten vær det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Allså når det er papirer fra GS at det er har blitt byttet motor i den. og motor størrelsen er 2.8l så burde det vel nesten vær det. Det er ikke en original 2,8 liter i bilen din! M50 ble ikke levert med dette volumet. Som mange andre har sagt kan det være en stroket (vil si å øke slaglengde) M50B25 TU (technical update = vanos) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Vi har jo alt funnet ut at det ikke er en orginal 2.8l. Så alle som ikke er intresert i bilen min FUCK OFF. slutt å ødelegg tråden min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 "Litt synd det er M3-lister i døråpningen på en ikke-M3, men det er jo enkelt og relativt rimelig å bytte ut."hele bilen er jo m3 styla uten å være en m3 da... M3-styling er en ting, dette ble jo levert på enkelte andre modeller også, som oftest i form av M-tech som er nesten identisk. Noe annet blir å sette på merker som sier noe om en konkret modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Jepp Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Har nå endre bilen til en e36 325. Jeg har ikke så mye peiling på disse motorene. så da har rett og slett forrige eier lurt meg. men forsatt til salgs! bmw e36 325 kompressor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Allså når det er papirer fra GS at det er har blitt byttet motor i den. og motor størrelsen er 2.8l så burde det vel nesten vær det. Det er ikke en original 2,8 liter i bilen din! M50 ble ikke levert med dette volumet. Som mange andre har sagt kan det være en stroket (vil si å øke slaglengde) M50B25 TU (technical update = vanos) Er 2 muligheter hvis det faktisk er 2,8 liters volum, og begge ville jeg betalt mer for enn en 2,5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg