Gå til innhold

Bmw e36 328 Kompressor Selges


Prodigt
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå endre bilen til en e36 325.
Du burde endre overskriften på denne tråden også, i tillegg til autodb-annonsen.
Jeg har ikke så mye peiling på disse motorene. så da har rett og slett forrige eier lurt meg.
Det er jo kjipt da! Men rett skal jo være rett, så bra at du korrigerte dette når du ble gjort oppmerksom på det! Da kan ihvertfall ingen påstå at de er blitt lurt av deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prodigt, likte d at jeg har snakket med deg på msn ang bilen.. hadde pengene klar, 150k. du sa du hadde 5 stk som sto med 150 og du avventet for og presse bilen opp i pris.. hadde du handlet rett hadde jeg kjøpt den:)

Ja hadde mange, men som alle vet som skal selge bil så er det mange som sier de har penger. så plutselig så har de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når selger oppfører seg slik SiohZ sier, hvis det stemmer ,kan man bli litt kritisk.

Er dritfin bil, men usikkerhet om motor, og på bilder ser det ut som TP er røket osv.

Ville solgt på dagen for 150....

Jeg legger inn bilen min her for at folk som er intresert. ikke for at sånne som du skal komme å kritisere hva jeg skal ha for bilen min osv. hold meningene dine for deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prodigt, likte d at jeg har snakket med deg på msn ang bilen.. hadde pengene klar, 150k. du sa du hadde 5 stk som sto med 150 og du avventet for og presse bilen opp i pris.. hadde du handlet rett hadde jeg kjøpt den:)

Og budet ditt var på 140k ;) ikke 150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge står budet på 140k da?

Hvor lenge har bilen blitt kjørt med kompressor?

Hvordan er det med vedlikehold av disse? så man ikke kjøper katta i sekken tenkte jeg på.

Det står ut uka, men hvem vet, kanskje han heller ikke har pengene. som alle de andre. men sånn er det jo altid desverre..

Det ble montert sommeren 2007 mener jeg på forrige eier sa. bilen har ikke vært vinterkjørt. så den har stått i ro i flere månder. den var inne til etter kontroll og sjekk hos ESS i vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du ikke sitert meg kunne jeg slettet innlegget, pga det kom fram nye opplysninger, noe jeg lurte på i innlegget.

Mener jeg har vært saklig og skulle dette ødelegge noe for deg beklager jeg det.

Kan gjerne diskutere på tråden, men er neppe noe hensikt annet enn at jeg bumper gratis for deg.

Er det fremdeles noe problem kan du ta det på PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit det;)

Men hva jeg skal ha for bilen min, er nå noe jeg bestemmer. jeg har satt bud på bilen. at folk vil gi 150k for bilen er jo bare en bra ting for meg.

dette er en påkosta bil. og ser bra ut. framfor mye annet av e36 som ruller rundt her i norge.

Smak og behag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske sikkert at de har brukt blokka fra 328 å ledningsnette å innsprut fra 325 .. for å få dette te å passe i forhold te kontakter osv. pluss at der e start sperre i ledningsnette te m52`en så det e ti gange lettere å bare bytte alt.. pluss at innsug=trim=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har broder`n kjøpt bilen, og til dere som diskuterer motor i denne, så er det en stroke m50b25 med vanos. b28 veib,stempler og råder. Bilen er utrolig pen og veldholdt, og har alt tatt turen ut på vålerbanen med stort hell!! Nå tror jeg m3 diff med sperre venter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...