k3n Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Har letet litt igjennom tråder, men fant liksom ingenting tilfredsstillende. Jeg er kanskje dårlig å lete! Har 19" med 235 framme og 265 bak. Tenkte å senke bilen min, men hvor mye er å anbefale? Image is everything forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Tenker du på fjærer eller justerbart? Hvis fjærer, gå for H&R 55/35. Det er en perfekt senk på E46 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Kan anbefale 55/35 H&R senkefjærer. Hadde det på min forrige E46 og det blei eldig bra. Men jeg hadde 235/35 både forran og bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Hvor er disse å få kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Hvor er disse å få kjøpt? De har H&R fjær på Auto trio og hvis du skal ha dempere i tilegg anbefaler jeg Bilstein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Hvis han skal senke 55 forran så er det vel en fordel å bytte dempere med en gang ? Noen som har kortere vandring enn originale. Var Bilstein dempere jeg hadde på min forrige BMW. Var ett veldig fint sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Det skal visst funke greit hvis man har orginalt m-sport understell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Uvisst om jeg har det, er enn 320 e46 coupe ihvertfall. Mulig det blir justerbart også, men får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Ser koed.dk har et H&R senkesett, kun fjærene. Står at det senker 35/10 på coupe/compact 55/30 på cabrio liksom.. Dette som blir en perfekt senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Har 30/20 på min... syns det er ok jeg...slipper å skrape over alt... har opplevd å ikke komme over noen fartsdumper osv men går som regel greit..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Det der var jo nydelig senk og, men 30/10 Dette settet var 35/10. litt lavere framme og høyere bak blir det vel da Tror jeg kjøper meg et slikt et hvis ingen har sagt noe dumt før kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 må senke mye! har senka min 60/40(touring) og det er ikke såå lavt.. Vil lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Jeg har 35/10 fra H&R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 så pent pent ut, lurer på om det blir bra med mine 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå